  • Data: 2013-07-10 23:31:41
    Temat: Wisnia, marnieje w oczach.
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie nawinął sie mi na oczy temat wisni. Nie zauważyłem moze?

    Wiśnia juz w "kwiecie wieku", ze 15lat.
    Od trzech-czterech lat coraz z nia gorzej. Chorób na korze nie widać.
    tego roku juz teraz zrzuca liście, liscie żółtawe, z resztkami
    zielonych centek/kropek. Owoce rzadko, małe,jedne czerwienieja,inne
    zielone.Nakrapiane brązowymi kropkami.....Wiele młodych odrostów
    z zasuszonymi młodymi listkai.
    Te niezywe odrosty odcinam,czasami pale, lub do kubła.
    Choruje - to wszystko wina brunatnej zgnilizny?
    http://www.ochronasadu.pl/choroby/brunatna-zgnilizna
    -drzew-pestkowych
    Kiedy powinienem pryskać?
    Tego roku, zapobiegawczo na przyszły? Bo z owoców to juz nici...
    --
    Pozdr. Z_D