  • 51. Data: 2010-09-12 16:56:16
    Temat: Re: Wybór alarmu
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    wiadomościnews:i6ic1u$q02$1@news.onet.pl...

> [...]
    > komendantowi, że zrobię wszystko, aby wyleciał z tego "stołka".
    > Tak więc z takimi nagraniami z całą pewności nie ma co iść na policję, ale
    > można dotrzeć do gówniarzy w inny sposób. Wystarczy tylko lekko ruszyć
    > głową. Możliwości jest naprawdę wiele, zwłaszcza w dzisiejszych czasach
    > łatwodostępnych multimediów np. YouTube, Naszej Klasy, Allegro, forów i
    > portali. Ponadto zawsze można popytać miejscowych. Często bywa tak, że gnoje
    > kradną po sąsiedzku lub też wcześniej się kręcą obserwując dom czy
    > mieszkanie. Jest duża szansa, ze ktoś z sąsiadó widział ich wczesniej, a

    lepij po prostu nie miec fantow w domu wtedy ich nie ukradna. Zycie w
    skromnosci w minimalizmie jest najlepszym rozwiazaniem. A jesli juz
    kos ma to kolesi nafaszerowac prochami i zostawic. Prochow duzo i pod
    dostatkiem w sklepach kolekcjonerskich.

  • 52. Data: 2010-09-12 18:06:45
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > lepij po prostu nie miec fantow w domu wtedy ich nie ukradna.
    > Zycie w skromnosci w minimalizmie jest najlepszym rozwiazaniem.

    Wiesz, nie gniewaj się, ale to co piszesz to totalna bzdura.
    Wyobrażasz sobie dom jak pustelnię, bez urządzeń, mebli, wyposażenia, a może
    nawet okien i drzwi, bo te także kradną ?
    Samochodu także nie kupować, telefonu komórkowego, butów i ciuchów zwłaszcza
    firmowych. Przecież to wszystko mogą ukraść.

    > A jesli juz kos ma to kolesi nafaszerowac prochami i zostawic. Prochow
    > duzo i pod dostatkiem w sklepach kolekcjonerskich.

    Co brałeś ? :)

  • 53. Data: 2010-09-12 19:02:27
    Od: s...@v...pl

    > Po (kolejnym) włamaniu stoję przed koniecznością zamontowania w domu
    > alarmu. Dom nie jest fortecą, jest jednak rozsądnie zabezpieczony w
    > sensie pasywnym.
    >
    > Do ochrony jest dom piętrowy bez balkonu/ tarasu (włamania odbywały
    > się przez zakratowane okna w piwnicy) stojący na działce ok. 1500 m^2.
    > Ewentualnie rozważam również chronienie wolnostojącego garażu.

    > Skieruje mnie ktoś na właściwy trop poszukiwań?
    > Czego w ogóle powinienem szukać, co zamontować w domu?
    > Na co zwrócić uwagę?

    Polecam takie ogrodzenie:
    http://img529.imageshack.us/img529/7928/img2533w.jpg

    A na 4 rogach posesji wieżyczki, a w każdej strażnik z karabinem maszynowym.

    Wtedy na pewno nikt się nie włamie.

  • 54. Data: 2010-09-13 04:46:00
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Oczywiście, ze są, ale jak je zamontujesz to będziesz musiał zrobić
    > kolejny system, który będzie chronił tamten system przed kradzieżą czy
    > dewastacją :)
    > Niestety im mają być bardziej pewne zabezpieczenia tym większa jest ich
    > cena. Uważam, że bezsensem jest montowanie zabezpieczeń za kilkadziesiąt
    > tysięcy złotych po to, żeby chronić obiekty, których wartość to kilkaset
    > złotych.

    Czy naprawdę dwie porządne bariery IR wzdłuż obu ogrodzeń (70 metrów każdy)
    plus np. 4 czujki PIR w okolicy każdej z barier to wydatek kilkudziesięciu
    tysięcy złotch?

    MS

  • 55. Data: 2010-09-13 06:23:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Czy naprawdę dwie porządne bariery IR wzdłuż obu ogrodzeń (70 metrów
    > każdy) plus np. 4 czujki PIR w okolicy każdej z barier to wydatek
    > kilkudziesięciu tysięcy złotch?

    Nie jest wydatek kilkudziesięciu złotych, ale pytałeś: "Czy naprawdę nie ma
    dobrych, nie dających fałszywych alarmów by zabezpieczyć
    otoczenie wokół domu?".
    Bariery o których piszesz będą dawały fałszywe alarmy.
    Dobre bariery zewnętrzne, które w miarę nie powodują fałszywych alarmów
    kosztują od tysiąca złotych w górę za sztukę. Plus koszty okablowania,
    kopania, słupki i już wychodzi parę tysiaków.

  • 56. Data: 2010-09-13 06:25:49
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    Najlepsze bariery, to dwa rottweilery.

  • 57. Data: 2010-09-13 06:39:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?66666UuZ
    jcFSLXTtM8&2oXz6EVuQEcuZgVs6EVs6E666666--

  • 58. Data: 2010-09-13 06:41:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    >
    > http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?66666UuZ
    jcFSLXTtM8&2oXz6EVuQEcuZgVs6EVs6E666666--

    A tu o innych złączkach:

    http://www.kamery.com.pl/sklep/index.php/cPath/60

  • 59. Data: 2010-09-13 08:22:34
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jedynym rozsadnym rozwiazaniem to nie swiecic bogactwem ludziom po
    >
    > Jakie to polskie - fałszywa skromność, moda na biednego.
    > Miliony na koncie i 10 letni fiat, bo jeszcze Urzad Skarbowy przyjdzie,
    > albo sąsiedzi sobie coś pomyślą.
    >
    > Twoje myślenie to typowa polska zaściankowa zawiść. Od razu mi się
    > przypomina modlitwa polaka w "dniu świra".
    >
    > Jest bogaty? to nie zazdrość mu tylko ciesz się że jest mu dobrze.
    >
    > Niby dlaczego ma udawać że mu się nie żyje dobrze?

    Ponieważ bogactwo jest wabikiem dla przestępców
    SJS

  • 60. Data: 2010-09-13 13:49:07
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ponieważ bogactwo jest wabikiem dla przestępców
    > SJS

    Jak ktoś ma kolekcję Rembrandta w domu to przestępcy i tak o tym wiedzą choć
    by jeździł syrenką.

    MS