  • 21. Data: 2015-02-19 19:43:57
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 10:14:45 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    rozgrzała to ją ciśnienie rozerwało.

    > Nie ucz się cytować. Wiele osób by sobie życzyło żeby jedno nadęte i przemądrzałe
    babsko poszło stąd w pizdu. Może ją wypłoszysz.

    Te, "wieloosobowy" - zupki już wszystkie może i pozjadałeś, no ale rozumy
    to to na pewno nie były.

  • 22. Data: 2015-02-19 20:42:10
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 19:43:58 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    butla rozgrzała to ją ciśnienie rozerwało.

    babsko poszło stąd w pizdu. Może ją wypłoszysz.

    > Te, "wieloosobowy" - zupki już wszystkie może i pozjadałeś, no ale rozumy
    > to to na pewno nie były.

    daruj sobie, robisz na mnie wrażenie jak zeszłoroczny śnieg.

  • 23. Data: 2015-02-19 21:22:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2015 11:42:10 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    butla rozgrzała to ją ciśnienie rozerwało.

    babsko poszło stąd w pizdu. Może ją wypłoszysz.

    > daruj sobie, robisz na mnie wrażenie jak zeszłoroczny śnieg.

    Zupki se nalej.

  • 24. Data: 2015-02-21 13:37:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    adam wrote:

    > Ja tam byłbym raczej za ostrożnością na maksymalnym poziomie.
    > Szczelność to sprawdza się najprostszym sposobem,czyli zapalniczką,

    Bardzo dobry sposób, zaiste;-)
    Parę lat temu zdarzył sie w mojej okolicy wypadek - do domku letniskowego po
    pewnym czasie powrócił właściciel. Poczuł gaz, więc żeby zachować względy
    bezpieczeństwa nie poświecił sobie zapalniczką, tylko zapalił światło.
    Oczywiście wybuchowo.
    Szczelność to się sprawdza roztworem detergentu - jak bąbelkuje, to wiadomo.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 25. Data: 2015-02-21 13:45:36
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2015 13:37:47 +0100, krys napisał(a):

    > Bardzo dobry sposób, zaiste;-)

    Pozostaje mieć nadzieję, że pan sobie żartował, bo nie wierzę, żeby dorosły
    człowiek na serio coś takiego napisał...

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 26. Data: 2015-02-21 14:44:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Pozostaje mieć nadzieję, że pan sobie żartował,
    > bo nie wierzę, żeby dorosły człowiek na serio coś takiego napisał...

    Znasz go? Skąd założenie że dorosły?

  • 27. Data: 2015-02-23 00:03:03
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    XL wrote:

    > Pozostaje mieć nadzieję, że pan sobie żartował, bo nie wierzę, żeby
    > dorosły człowiek na serio coś takiego napisał...

    w latach 70/80 mieliśmy w domu butlę z gazem i "pan gazownik" zawsze
    sprawdzał szczelność połączenia zpaloną zapałką, może niektórym tak
    zostało ?

  • 28. Data: 2015-02-23 00:26:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 00:03:03 +0100, Jeffrey napisał(a):

    > w latach 70/80 mieliśmy w domu butlę z gazem i "pan gazownik" zawsze
    > sprawdzał szczelność połączenia zpaloną zapałką, może niektórym tak
    > zostało ?

    Powiem tak: cieszcie się, że żyjecie (widocznie szczelna była), a głupi to
    ma szczęście. //o "panu gazowniku"
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 29. Data: 2015-02-23 02:44:48
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-02-23 o 00:26, XL pisze:

    > Powiem tak: cieszcie się, że żyjecie (widocznie szczelna była), a głupi to
    > ma szczęście. //o "panu gazowniku"

    Nieszczelność nie spowoduje wybuchu, wybuch nastąpi, gdy zbierze się
    odpowiednia mieszanka gazu z powietrzem, o ile pamiętam między 9 a 15%
    gazu propan-butan w powietrzu inaczej nie wybuchnie. Widziałaś może jak
    się spawa rury przesyłowe z gazem ziemnym? Widocznie nie, bo byś
    zawiadomiła wszelkie służby, że Ci panowie chcą pół dzielnicy albo i
    miasta wysadzić.

  • 30. Data: 2015-02-23 03:35:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    > Widziałaś może jak się spawa rury przesyłowe
    > z gazem ziemnym? Widocznie nie, bo byś zawiadomiła wszelkie służby, że Ci
    > panowie
    > chcą pół dzielnicy albo i miasta wysadzić.

    Zaraz to wygoogla i będzie ekspertem również
    od spawania rur - nie bój się nie bój... ;-)