    From: "Krzysiek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wyciąg kuchenny do rekuperatora
    Date: Mon, 4 Jan 2010 21:44:01 +0100

    Szukam wyciągu/okapu kuchennego z filtrem tłuszczowym, który mógłbym włączyć
    w obwód wentylacji mechanicznej. Niestety potrzebuję okap o szerokości
    100-105cm.

    Nie mogę znaleźć modeli bez wentylatora i sterowania (jedynie z
    oświetleniem). Nie uśmiecha mi się wydawać 2kzł lub więcej i usuwać bebechy
    z okapu.

    Mam pytanie do użytkowników wentylacji mechanicznej w domu, jak sobie
    poradziliście z tym tematem?

    Mile widziane namiary na firmę która produkuje takie wyciągi (przy czym nie
    interesują mnie siermiężne rustykalne rozwiązania, ani przemysłowe wyciągi
    do grillbarów - raczej coś prostego w stylu rura z nierdzewki zakończona
    płaskim panelem z uchwytami do zamocowania filtrów aluminiowych).

    Jestem już trochę zdesperowany i zastanawiam się nad samodzielnym
    zaprojektowaniem wyciągu. Alternatywnie chętnie kupiłbym jakiegoś
    Mastercook'a z uszkodzonym sterowaniem lub wentylatorem, ale nie mogę
    znaleźć w sieci sklepu, który sprzedaje uszkodzone egzemplarze. Na allegro
    trafiają się niepełnowartościowe, ale zwykle są to zniszczenia typu
    "wgniecenia", "zagięcia", "stłuczenia".

    Pozdr.
    Krzysiek