  • 71. Data: 2023-11-19 13:20:06
    Temat: Re: Wygląda ze lepiej już było
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-11-2023 o 09:41, Myjk pisze:

    > skoro autobus ma min. 200km
    > zasięgu, a trasa w te i z powrotem ma 60km, gdzie na pętli
    > POWINNA BYĆ ładowarka, to jakim cudem nie dojeżdża i musi
    > być zastąpiony? Czemu w Wawie to działa jak należy, 160
    > autobusów elektrycznych jeździ i nikt ich spaliniakami
    > nie zastępuje, ba, dokupują kolejne elektryki?

    Nie tylko, w Poznaniu też.
    Różnica jest taka, że ładowarki są na pętlach, a nie w zajezdniach, więc
    to żaden problem.
    Kierowca i tak musi mieć przerwy, a w tym czasie baterie się doładowują.

    Skoro w Gdańsku jest inaczej,to znaczy że źle sobie te ładowarki
    poinstalowali, stąd mają problem.

  • 72. Data: 2023-11-19 14:55:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 19 listopada 2023 o 13:20:10 UTC+1 Cavallino napisał(a):
> [...]
    > Kierowca i tak musi mieć przerwy, a w tym czasie baterie się doładowują.
    >
    > Skoro w Gdańsku jest inaczej,to znaczy że źle sobie te ładowarki
    Za chwilę się zabrandzlujecie informacjami z trudem zdobywanymi na tik toku. Dla mnie
    jest to super zabawa patrząc na palantow. Na wasze zasrane życie ma wpływ
    przywrócenie vatu na zywnosc. Zabieranie praw jazdy po 65 roku zycia, bo jak dzisiaj
    w wiadomościach napisali ze beda testy psychologiczne i inne z teoretycznym o ruchu
    drogowym włacznie to oznacza to nie zdanie egzaminu praktycznie przez wszystkich po
    65 roku. Podniesienie wieku emerytalnego. Zakaz poruszania się samochodami
    spalinowymi. Wprowadzenie nowej taryfy na prad dla grzejacych pompami ciepła, bo juz
    mało opłacalne instalacje fv zrobi jeszcze mniej opłacalne a wprowadzenie na zyczenie
    samorządów podatku katastralnego spowoduje ze od tych instalacji będzie naliczany. Do
    tego zaczynajacy się juz kryzys na rynku nieruchomości pozbawi kasy tych co maja
    nieruchomosc/nieruchomosci do wynajęcia. Wypada jeszcze wspomnieć o mozliwosci
    pojawienia sie w ilosciach hurtowych ludzi o niespotykanym tutaj kolorze skory. I nie
    beda to sliczne młode mulatki a bandziory z piekła rodem. Długo jeszcze wymieniać a
    wy tutaj robicie od razu ze dwa doktoraty między innymi o autobusie do którego macie
    szanse nigdy nie wsiasc. Przy okazji cos co was bardzo zaboli. Zdrozeja od nowego
    roku alkohole wszystkie. I jeszcze chujnia w przyszłym roku nakłada nowa sankcje na
    kacapow. Zakaz importu gazu płynnego. Jak nie będzie LPG na stacjach to benzyna i
    ropa zdrozeja bo jak się daje to się kraje. Miłego dnia przy jeszcze tanim alkoholu.

  • 73. Data: 2023-11-19 14:58:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 19 Nov 2023 01:04:42 -0800 (PST), Kris

    > Może w oparciu o deklaracje zasięgu producenta tak skonstruowali rozkład
    > jazdy żeby autobus bez przerwy na ładowanie pokonal ta pętlę 5 czy tam
    > 6razy. A okazuje się że daje radę tylko 3-4 razy

    Jak zwykle czytasz wybiórczo. Nawet w artykule jest napisane,
    że te konkretne pojazdy były TESTOWANE i WYKAZYWANO w czasie
    tych testów, że maja mniejszy zasięg niż deklaruje producent.

    No więc prosty wnosek jest taki, że ktoś tam dał dupy i zamówił
    towar który nie był odpowiedni, albo wrzucił na trasy które nie
    były testowane.

    Poza tym w przeciwieństwie do ciebie, bo tobie ewidentnie
    wystarczy to co dostałeś, cytuję:
    "opowiada portalowi trojmiasto.pl jeden z kierowców"
    "Jeden z kierowców"
    "jeden z czytelników skomentował"
    "Inny czytelnik narzeka"
    "Kierowca, z którym rozmawiał serwis"
    chciałbym także poznać zdanie ZTM Gdańsk w tym temacie,
    a nie portaliku i źródeł w postaci anonimów i domniemań
    użytkowników.

    BTW w artykule który podlinkowałeś pismaki nawet nie
    potrafili poprawnie napisać nazwiska prezydent Gdańska,
    bo prezydentową nie jest Dutkiewicz, tylko Dulkiewicz.
    Taki tam szczegół, ale świadczący po raz kolejny
    o rzetelności pismaków.

    > Zapytaj MANa ew. ZKM w Gdansku

    Dla mnie jest to oczywiste, jest to źle dobrany pojazd,
    tudzież brak ładowarek na pętlach, które być tam powinny.
    A ty zamiast tak po prostu odpowiedzieć mnie odsyłasz do
    (znowu) do ZTM (a nie jakiegoś ZKM) i MANa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2023-11-19 15:52:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 19 listopada 2023 o 14:58:02 UTC+1 Myjk napisał(a):
> [...]
    > A ty zamiast tak po prostu odpowiedzieć mnie odsyłasz do
    > (znowu) do ZTM (a nie jakiegoś ZKM) i MANa.

    Koniecznie musisz o tym powiadomić kogos kompetentnego majace sprawcze mozliwosci.
    Wydaje mi się ze Tusk będzie odpowiednia osoba. Tutaj nie ma takich co cos mogą w
    zwiazku z tym chuj twoje pisanie dało. Chyba ze się dowartosciowałes tym ze za
    madrego się uwazasz.