  • 1. Data: 2011-02-08 12:47:09
    Temat: Wykonanie drogi - stromy podjazd 100 m.
    Od: "Paweł" <s...@v...pl>

    mam pytanie jak wykonać drogę dojazdową do domu, długość - 100 metrów dosyć
    mocno nachylonego podjazdu, oczywiście mile widziane jak najniższe koszty,
    myślałem żeby wybrać dwie koleiny szer 40 cm głębokość 20 cm. tłuczeń, później
    jakiś drobniejszy kamyk i zagęszczenie, na to piasek i płyty betonowe ażurowe,
    nie wiem natomiast czy niezbędne są krawężniki ? żeby się to nie rozjeżdżało..,
    czy przed zasypaniem układać geowłókninę ? czy niezbędne jest odwodnienie?, i
    jak je ew. wykonać ? gleba zbita gliniasta. droga ma służyć weekendowym wyjazdom
    auta osobowego i raz na jakiś czas ciągnika z węglem itp.
    czy ktoś ma doświadczenia z płytami ażurowymi z tworzywa sztucznego ?

  • 2. Data: 2011-02-20 15:19:14
    Temat: Re: Wykonanie drogi - stromy podjazd 100 m.
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Odpowiedział ci ktoś, dowiedziałeś się czegoś?

    MS

  • 3. Data: 2011-02-24 07:37:32
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Użytkownik "Paweł" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    Mój znajomy ma domek na wzgórzu, wzniesienie jakieś 60%, długośc ok. 60
    m-80m.
    Zrobił sobie malą serpentynę (2 zakręty), do tego połozył pod kostka
    ogrzewanie na pasach
    pod koła. Niestety w zimie jak śnieg spadnie to odśnieżarka i zbieranie
    dikładne sniegu, a dopiero potem wyjazd.
    Po 3 latach zmądrzał i kupił quada z pługiem, teraz jakoś bezproblemowo...
    Daje radę.
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2011-02-27 09:00:33
    Od: s...@v...pl

> [...]

    > dikładne sniegu, a dopiero potem wyjazd.

    > Po 3 latach zmądrzał i kupił quada z pługiem, teraz jakoś bezproblemowo...

    ja mam problem w lecie żeby wyjechać,w zimie nie muszę wyjeżdżać.
    w zasadzie jestem zdecydowany na płyty ażurowe, nie wiem tylko czy pod kamień
    dawać geowłókninę, i jak zrobić odwodnienie drogi.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2011-02-27 11:18:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Lut, 08:37, "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> wrote:

    > Po 3 latach zm drza i kupi quada z p ugiem, teraz jako bezproblemowo...
    > Daje rad .

    Znaczy w zime jezdzi wszedzie quadem? Tylko po co ten plug..

    ;)

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-02-27 19:35:18
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > Znaczy w zime jezdzi wszedzie quadem? Tylko po co ten plug..

    Mam mikrociagnik z plugiem i odsniezarke "wydmuchujaca".
    Wole to drugie - nie robi zasp ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-02-27 21:05:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Lut, 20:35, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Mam mikrociagnik z plugiem i odsniezarke "wydmuchujaca".
    > Wole to drugie - nie robi zasp ;-)

    O, a co to to drugie? Nie znam takiego urzadzenia. Cos jak odkurzacz
    do lisci ? Toto rozpuszcza snieg czy go poprostu zdmuchuje do
    sasiada ?;) Zeby rozpuszczac to chyba musialaby byc niezlej mocy i
    osiagac wysokie temperatury ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-02-27 22:27:53
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > czy go poprostu zdmuchuje do
    > sasiada ?;)

    Przy odpowiednim ustawieniu moze byc do sasiada ;-)
    Ale wystarczy jak wyrzuci na trawniki po bokach podjazdu.
    Plug predzej, czy pózniej zrobi wal, który utrudnia dalsze spychanie.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-02-27 23:42:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Lut, 23:27, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Przy odpowiednim ustawieniu moze byc do sasiada ;-)
    > Ale wystarczy  jak wyrzuci na trawniki po bokach podjazdu.
    > Plug predzej, czy p zniej zrobi wal, kt ry utrudnia dalsze spychanie.

    Aaa czyli masz poprostu odsniezarke taka "zwykla" z wyrzutem :)
    Myslalem ze nowy nieznany mi wynalazek w stylu jakiejs wielkiej
    dmuchawy :-)
    pozdr.

    --
    Adam