  • 1. Data: 2010-09-22 20:44:34
    Temat: Wykończenie kleju na siatce
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    Mam na ścianie wewnętrznej domu styropian, a na nim siatkę zatopioną w
    kleju. Zastanawiam się jak to wykończyć. Ściana prosta, ale nie gładka ( w
    niektórych miejscach widać fakturę siatki).

    Czy można na to położyć bezpośrednio cekol, albo gładź gipsową? Ewentualnie
    jakiś ładny tynk "wewnętrzny"? Szukam rozwiązania możliwie budżetowego, bo
    to spiżarnia. W ostateczności zawsze mogę położyć glazurę po 10zł/m2 (mam
    tego jakieś 8m2).

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-09-23 06:40:51
    Temat: Re: Wykończenie kleju na siatce
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ewentualnie jakiś ładny tynk "wewnętrzny"? Szukam rozwiązania możliwie
    > budżetowego, bo to spiżarnia. W ostateczności zawsze mogę położyć glazurę
    Atlas SN Mal
    http://www.atlas.com.pl/tynki-cienkowarstwowe/97744-
    atlas-cermit-snmal.html

    Krzysiek