  • 51. Data: 2010-05-24 16:17:22
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hte7nf$2uqt$1@news2.ipartners.pl...

    > Uzytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisal w wiadomosci

    > Tylko to, ze poprawne w jezyku polskim zwroty to "robi z plytkami
    > gresowymi" albo "golfem z silnikiem diesla".

    E tam, czepiasz sie.

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2010-05-24 16:37:08
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > E tam, czepiasz sie.

    Golf na wtrysku czy w dizlu i radio w dotyku :-) jak radia zachodnie sie
    pojawiały to nie miały już gałek ale klawisze ciszej/głośniej to było, że są
    w dotyku :-) A no i na skórach :-)

  • 53. Data: 2010-05-24 16:51:58
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojawiały to nie miały już gałek ale klawisze ciszej/głośniej to było, że

    Sa tez malo smigane i szyby dymki, znaczy przyciemniane. Grzane zyle tj.
    fotele a kierowcy i pasazerowie zajmuja sie klejeniem, znaczy patrzeniem,
    rozgladaniem sie, wypatrywaniem i oczywiscie golf w turbinie.
    William ma racje, ale uzylem robienia w gresie jako skrot myslowy, cos jak
    ludzie pracujacy w rolnictwie, lotnictwie, budowlance, handlu i scislej
    gresie.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2010-05-25 12:51:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 23 Maj, 17:54, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Kilka miesięcy temu, kiedy jeszcze się zajmowałem wykończeniówką,
    > powiedziałbym że ceny raczej umiarkowane ze wskazaniem na niskie;
    > aczkolwiek tak prywatnie to wystrzegałbym się "fachowca" który używa
    > zwrotów typu "regipsy" czy "montaż kasty" (jak rozumiem chodzi o stelaż do
    > wc).

    Mnie rozwala wizytowka ktora widze juz od ponad roku w lokalnej
    hurtowni - jest na niej duzymi literami:

    mgr IMIE NAZWISKO (nie pamietam jakie)

    ocieplenia STEROPIANEM

    Zawsze mam ochote wytarzac sie ze smiechu po podlodze ale brudno tam
    maja jak to w hurtowniach ;-) Moze kiedys im zwroce uwage, niech
    przekaza temu panu magisterkowi jak sie pisze STYROPIAN :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2010-05-25 20:01:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > maja jak to w hurtowniach ;-) Moze kiedys im zwroce uwage, niech
    > przekaza temu panu magisterkowi jak sie pisze STYROPIAN :)

    Bo moze to jest nowa technologia tylko zecer w drukarni literki zjadl.
    Moze on ociepla STEREOPIANEM - po bokach styro a wsrodku pusto?

  • 56. Data: 2010-05-26 22:02:34
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 25 Maj, 22:01, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Bo moze to jest nowa technologia tylko zecer w drukarni literki zjadl.
    > Moze on ociepla STEREOPIANEM - po bokach styro a wsrodku pusto?

    Moze on nie ociepla tylko gra na stereopianinie ?:)
    Kiedys wezme jego wizytowke i zadzwonie spytac czym on to sie
    rzeczywiscie zajmuje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2010-05-27 07:31:49
    Temat: Re: Wykonczenie lazienki - kosztorys.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    c.googlegroups.com...

    > Moze on nie ociepla tylko gra na stereopianinie ?:)
    > Kiedys wezme jego wizytowke i zadzwonie spytac czym on to sie
    > rzeczywiscie zajmuje :-)
    > pozdr.

    Jakt to mawia Ferdek Kiepski i wiekszosc bezrobotnych:
    "same magistry a robic nie ma komu"

    Krzysiek