  • 1. Data: 2009-01-08 13:16:56
    Temat: Wykończenie płytkami - okolice lodówki
    Od: u...@y...com

    WItam powoli kończe mieszkanie.
    Niestety nie moge sobie pozwolić na lodówke do zabudowy.A gnebi mnie
    jedna recz. Połączenie Lodówki z blatem kuchennym.Zawsze tam między
    lodówką a blatem pojawia się szpara wcześniej czy później smieci.
    Wiec wpadłem na pomysł że włożę lodówke na wcisk,
    W przestrzeń miedzy lodówką a ścianą zamaskuję czymś (paskiem płyty
    meblowej)
    A połączenie lodówka-blat zrobić w ten sposób że do lodówki przykleje
    płytke.
    Ma to sens, jakieś inne sugestie?

    Boje sie tylko czy drgania lodówki mogą negatywniee wpłynąć na meble.

  • 2. Data: 2009-01-08 13:19:06
    Temat: Re: Wykończenie płytkami - okolice lodówki
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 05:16:56 -0800 (PST), u...@y...com napisał(a):

    > Ma to sens, jakieś inne sugestie?

    A może lepiej przykleić jakiś ładny ćwierćwałek?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-01-08 13:29:31
    Od: u...@y...com

    On 8 Sty, 14:19, scream <n...@p...pl> wrote:

    > A może lepiej przykleić jakiś ładny ćwierćwałek?
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Na ścianie płytki, po lewej stronie płytki i po lewej ćwierć wałek????
    Troche głupio to wygląda.

  • 4. Data: 2009-01-08 13:58:10
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    u...@y...com pisze:
    > Boje sie tylko czy drgania lodówki mogą negatywniee wpłynąć na meble.
    Również na sąsiadów (jeśli są). W moim budynku jakiś "pomysłowy
    Dobromir" zrobił coś takiego z pralką...
    F.

  • 5. Data: 2009-01-08 13:58:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 05:29:31 -0800 (PST), u...@y...com napisał(a):

    > Na ścianie płytki, po lewej stronie płytki i po lewej ćwierć wałek????
    > Troche głupio to wygląda.

    Niekoniecznie głupio. To dość popularne rozwiązanie. Przejdź się do jakiejś
    firmy która robi meble kuchenne, to Ci pokażą o co mi chodzi. To jest taki
    wklęsły ćwierćwałek, czy może raczej kątownik, są w różnych kolorach,
    wzorach, itp. Nawet nieźle to wygląda.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-01-08 14:17:33
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik <u...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ------------------------
    a jak masz połaczony blat z płytkami??
    ja mam "ćwierćwałek" na blacie zarówno przy płytkach jak i przy lodówce

    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2009-01-08 16:17:27
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

[...]

    Lodówki w zabudowie są usztywnione meblami, więc nie ma problemu drgań, no
    chyba ze masz na myśli ruską lodówkę typu Minsk.
    Jeśli nie chcesz dawać listwy przyblatowej, o której inni wcześniej pisali,
    to można zamówić panel w kolorze blatu i przymocować do lodówki na taśmie
    montażowej.
    Ja bym zastanowił się też nad dopasowaniem blatu do lodówki na milimetr-dwa.
    Brzeg blatu oczywiscie zabezpieczony przed wilgocią. W wolną przestrzeń
    wkleiłbym gumową uszczelkę okienną (z gumy o przekroju w kształcie litery D
    lub E), a następnie wcisnął lodówkę. Mam takie rozwiązanie na połączeniu
    kuchenka wolnostojąca-blat, po obu stronach kuchenki. Sprawdza się od 7 lat.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 8. Data: 2009-01-09 01:10:21
    Od: "kiki" <...@...c>

    <u...@y...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    A co z odprowadzeniem ciepła z lodówki? Gdzie planujesz wentylację ścianki,
    która jest ciepła?

  • 9. Data: 2009-01-09 08:41:48
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > meblowej)
    > A połączenie lodówka-blat zrobić w ten sposób że do lodówki przykleje

    zrób tam dodatkową ściankę z płyty meblowej lub nawet blatu
    i zostaw niewielką szczelinę miedzy lodówką a meblami

    a jak bardzo Cię bedzie razić estetycznie to wsadzisz tam gumową
    samoprzylepną uszczelkę do okien we własciwym kolorze

    mozesz tez uzyc osb i okaflowac od strony roboczej
    a grzbiet wykończyc jakąś ładną listwą

  • 10. Data: 2009-01-09 11:16:43
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 8 Jan, 14:16, u...@y...com wrote:
> [...]
    > meblowej)
    > A połączenie lodówka-blat zrobić w ten sposób że do lodówki przykleje

    IMHO nie bardzo. Nie produkuje sie już sprzętu AGD przeznaczone go
    używania przez 20 i więcej lat.
    Większość obecnego sprzętu jest liczona na pracę przez góra 10 lat, a
    zwykle 5. Im tańszy sprzęt tym więcej funkcji i krótsza zakładana
    trwałość.
    Musisz się więc liczyć z tym że przy wymianie lodówki będziesz
    wymieniał i resztę mebli, bo dokładnie takie samego rozmiaru może nie
    być.
    Dwa, to uszczelnienia wymaga połączenie blatu z jakąkolwiek ścianą,
    więc zrób takie samo połączenie jak gdzie indziej.
    Jeszcze może być problem nr 3, mianowicie drzwi lodówki aby się
    otworzyć mogą wymagać z jednej bądź z obu stron odrobiny luzu.
    Cztery, to odrobina przewidywania. Ja miałem taki problem że wszysko
    było dobrze dopóki żonie nie przyszło do głowy żeby zrobić drewniane
    opaski wokół drzwi (a lodówka była obok) i wszystko było by dobrze ale
    opaska powodowało podrapanie rąk przy otwieraniu, trzeba było
    wyszlifować kilka milimetrów aby uniknąć ocierania się ręki, opaski i
    drzwi.

    --
    ZZ@private