  • Data: 2009-03-17 21:36:31
    Temat: Wymiana kaloryferów - wielkość.
    Od: " rock" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Potrzebuje małej porady. Mieszkanie małe 37m2. Temperatura ogrzewania -
    niska. Kaloryfery mają temp. 40-45'c (spółdzielnia oszczędza). Pomimo walk ze
    spółdzielnią itd itd. .... kaloryfery niezapowietrzone wsioo ok. Postanowiłem
    latem mimo wszystko wymienić kaloryfery z żeliwnych na "panelowe" czy
    aluminiowe. Obecnie mam kaloryfer o dł. 1m. Zastanwiam się czy ma sens
    wymiana na kaloryfer o dłuższych wymiarach np 2m mimo że spółdzielnia grzeje
    jak grzeje. Dla mnie na logike - im wieksza powierzchnia oddawania ciepła tym
    temp otoczenia wyższa mimo takiej samej temp grzejników. Może ktoś miał, ma
    podobną sytuację. Pozdrawiam