  • 31. Data: 2012-06-20 23:09:17
    Temat: Re: Wyprowadzenie kanalizacji z budynku
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Na jakiej głębokości powinna być wyprowadzona kanalizacja z budynku? Coś
    > tam czytałem o normach, gdzie kanalizacja powinna iść poniżej granicy
    > przemarzania gruntu, ale to by było ponad metr pod ziemią, co wymaga
    > chyba robienia mega głębokiego szamba. Przy takiej głębokości to chyba
    > wychodzi się pod ławami fundamentowymi. Załóżmy, że budynek już stoi i
    > nie ma tej kanalizacji wyprowadzonej po ludzku. Czy można się przebić
    > przez fundament z pól metra pod ziemią? Puszczać rury w jakiejś otulinie?

    W projekcie mam pod ławą, ale kierownik mówił że to przesada. Sam ma
    niemal na poziomie gruntu i od lat nic sie nie dzieje.

    bajcik

  • 32. Data: 2012-06-21 09:01:37
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    <b...@k...math.uni.lodz.pl> wrote in message

    > W projekcie mam pod ławą, ale kierownik mówił że to przesada. Sam ma
    > niemal na poziomie gruntu i od lat nic sie nie dzieje.

    Jasne :-)

  • 33. Data: 2012-06-21 20:48:12
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 18 Cze, 20:27, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dokłądnie

    > jak trafią na kompetentengo instalatora to potem płącą drugi raz sporo
    > więcej:
    >
    > wykucie wielkiej dziury w chudziaku, zrobienie wykopu na 1.4m w głąd druga
    > wielka dziura po przeciwnej stronie, grzebanie się pod ławą, zasyp ubijanie
    > zalewanie itd...

    No paczpan. Niedawno dowiedziałem się, że jestem oszustem żerującym...
    I po takiej propozycji wyleciałem z budowy :D

    pozdrawiam Piotr

  • 34. Data: 2012-06-21 21:24:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Boncza wrote:

    > No paczpan. Niedawno dowiedziałem się, że jestem oszustem żerującym...
    > I po takiej propozycji wyleciałem z budowy :D

    bo tego nie trzeba nażucać tylko spokojnie zasugerować. Wyjaśnić klientowi
    że robi to w swoim interesie, że jak już będzie miła kostke brukową i gresy
    na podłodze to będzie sporo wiecej kosztowało. :)