  • 1. Data: 2013-12-07 22:59:50
    Temat: Wyrzynarka do drewna pytanko
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kobita ma czasem jakieś zapędy do babrania się w drewnie,
    od pewnego czasu zastanawiam się nad jakąś wyrzynarką w miarę
    precyzyjną, ino nie mam o tym większego pojęcia (w sensie co warto).
    Czy takie coś i w tej cenie

    http://tinyurl.com/p49j5f7

    ma sens?

    L.

  • 2. Data: 2013-12-08 13:56:36
    Temat: Re: Wyrzynarka do drewna pytanko
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Czy takie coś i w tej cenie
    >
    > ma sens?

    Nie mam pojęcia, nie używałem tego typu wyrzynarki, ale używam innych
    rzeczy od Proxxona i uważam, że dla amatorskich i nie
    hardkorowo-zawodowych zastosowań są bardzo dobre.

    Myślę, że prędzej powinna się niewiasta wypowiedzieć, czy jej takie
    ustrojstwo przydatne. Jak to ma być prezent, to gorzej - ale można kupić
    przez sieć i mieć czas na ewentualną akcję zwrotową :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2013-12-08 17:17:27
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-12-08 13:56, Irek N. pisze:

    > Myślę, że prędzej powinna się niewiasta wypowiedzieć, czy jej takie
    > ustrojstwo przydatne.

    Hehe... Chyba bardziej, czy jej kolor pasuje :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2013-12-08 17:25:59
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Hehe... Chyba bardziej, czy jej kolor pasuje :)

    Nie sądzę. Skoro w drewnie coś tworzy, to ma konkretne potrzeby i będzie
    wiedziała po pierwszej próbie _przymierzenia się_ czy jej odpowiada.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2013-12-08 19:00:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2013 17:25:59 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

    > Nie sądzę. Skoro w drewnie coś tworzy, to ma konkretne potrzeby i będzie
    >
    > wiedziała po pierwszej próbie _przymierzenia się_ czy jej odpowiada.

    Twórczość niezbyt wyrafinowana, coś na poziomie prostych mebli z paździocha :>
    W planie miałem kupno takiej ręcznej wyrzynarki, ale toto wydaje mi się
    nieco bardziej precyzyjne i chyba więcej da się zrobić.
    Miałem tylko wątpliwość czy 8 stów to nie jest za mało jak na sprzęt
    tego typu.

    L.

  • 6. Data: 2013-12-09 13:22:59
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 grudnia 2013 22:59:50 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    >
    > od pewnego czasu zastanawiam się nad jakąś wyrzynarką w miarę
    >
    > precyzyjną, ino nie mam o tym większego pojęcia (w sensie co warto).

    Może mieć dla hobbystycznych zastosowań.
    Wyrzynarka ręczna ci prostopadle nie utnie dłuższego kawałka.
    Ta powinna dać dobie rade jak nie będzie gnębiona.

    Ręczną sobie odpuść. Nadaje sie do pocięcia sklejki czy deseczki ale dokładne
    wycięcia będą trudne i mało wydajne. Nawet te dobrej firmy. Potem i tak trzeba
    papierem równać.

    Możesz jeszcze pomysleć czy nie lepsza tania taśmówka. Ale taśmówka jest groźniejsza
    dla palców...

  • 7. Data: 2013-12-09 19:18:29
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > nieco bardziej precyzyjne i chyba więcej da się zrobić.
    > Miałem tylko wątpliwość czy 8 stów to nie jest za mało jak na sprzęt

    Meble, a czy tam nie powinno być prostych cięć? Taką wyrzynareczką to
    raczej ciężko uzyskać. Sądziłem, że to artystyczno-hobbystyczne
    podejście będzie.

    Miłego.
    Irek.N.