  • 1. Data: 2010-05-04 11:50:34
    Temat: Wzór protokołu próby szczelności instalacji wodnej
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Potrzebuję taki formularz. Może mi ktoś podrzucić na priv lub zapodać link ?
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2010-05-04 14:48:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PROTOKÓŁ

    z zakończenia prac:

    instalacje wody i kanalizacji w..............

    Budowa:

    W dniu .......................... po zakończeniu robót montażowych, została
    wykonana próba szczelności instalacji wody ciśnieniem 0,6 MPa w czasie 1
    godziny z wynikiem - Pozytywnym/Negatywnym

    Uwagi: ........

    Próbę przeprowadzili:

  • 3. Data: 2010-05-05 18:55:47
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Dzięki
    W zeszytach COBRTI widywałem znacznie bardziej skomplikowane formularze i
    myślałem że coś takiego znajdę w necie - myliłem się - jest to dobro
    sieciowo niedostępne :).
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-05-05 20:23:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
    > Dzięki
    > W zeszytach COBRTI widywałem znacznie bardziej skomplikowane
    > formularze i myślałem że coś takiego znajdę w necie - myliłem się -
    > jest to dobro sieciowo niedostępne :).

    a na co ci bardziej skomplikowany, skoro takie protokoły robię do dużych
    inwestycji i też wystarczą :)

  • 5. Data: 2010-05-05 21:42:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > a na co ci bardziej skomplikowany, skoro takie protokoły robię do dużych
    > inwestycji i też wystarczą :)

    Już niepotrzebny - oddałem ten od Ciebie. Dzięki.
    --
    Jackare