  • 51. Data: 2011-01-04 08:14:39
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4d2258fa$1@news.home.net.pl...
    > Ponad 2x grubsze, niż moje - składające się głównie z izolacji ;)

    Cos mi sie widzi, ze na dzisiejsze budowanie to troche cienko jest. Policz
    współczynnik to zobaczysz. Uwzględnij drewno (konstrukcję).

    b.

  • 52. Data: 2011-01-04 11:52:50
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 04.01.2011 08:46, robercik-us pisze:

    > Niech se mówi co chce... Jak zaczniesz budowę, to kierbud wpisze Ci w DB
    > zmianę materiału konstrukcyjnego i tyle...
    >
    > A poza tym... Kto placi? Ona czy Ty...? Jak płacisz i masz swoją wizję,
    > to ona ma ją zrealizować, a jak nie chce, to idź do innego projektanta i
    > ten zrobi [zaprojektuje] tak, jak chcesz.
    >
    > Klient płaci, klient wymaga !!!
    > Klient nasz Pan !!!!!
    >
    > Inaczej być nie może. Babce się w głowach poprzewracało i tyle.

    Co do architektki - totalnie nic mi nie narzuca, tylko dzieli sie swoja
    wiedza i poleca rozwiazania, ktore jej zdaniem sa lepsze. Ostateczna
    decyzja jest moja. :) Dyskusje na temat uzytecznosci wnetrza poszly nam
    bardzo sprawnie.

    Mozliwe, ze jej zafascynowanie nowoczesnymi (nie wiem czy w "" dac
    zafascynowanie czy nowoczesnymi ;) ) materialami wynika z mlodego wieku.
    No nic - napisze jej zaraz, ze chce najtanszy material (niech wybiera
    miedzy ytongiem a gazobetonem) plus 20 cm styro.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 53. Data: 2011-01-04 12:18:39
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > No nic - napisze jej zaraz, ze chce najtanszy material (niech wybiera
    > miedzy ytongiem a gazobetonem) plus 20 cm styro.

    Otóż to :) Z tym ze za to ty bedziesz płacił - zadzwoń najpierw do hurtowni
    :)

    b.

  • 54. Data: 2011-01-04 12:49:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2011 09:14, Budyń pisze:

    > Cos mi sie widzi, ze na dzisiejsze budowanie to troche cienko jest.
    > Policz współczynnik to zobaczysz. Uwzględnij drewno (konstrukcję).

    W następnym domu dam metr wełny mineralnej ;->

  • 55. Data: 2011-01-04 12:52:28
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4d23177b@news.home.net.pl...
    > W następnym domu dam metr wełny mineralnej ;->

    lepiej stropian! Przy metrze to styropian pewnie wyjdzie wystarczający jako
    materiał konstrukcyjny - przynajmniej dla parterówki :-) To by była budowla,
    hehe
    Jak znam życie to pewnie juz ktos tak wybudował...

    b.

  • 56. Data: 2011-01-04 13:24:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2011 13:52, Budyń pisze:

> [...]
    > budowla, hehe
    > Jak znam życie to pewnie juz ktos tak wybudował...

    http://pinktentacle.com/2008/08/styrofoam-dome-homes
    /

    :D

  • 57. Data: 2011-01-04 13:40:03
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    wiadomości news:4d231fcd$1@news.home.net.pl...

    > http://pinktentacle.com/2008/08/styrofoam-dome-homes
    /

    Trochę tak dziwnie wygląda to osiedle smerfowe ale za to na ostatniej fotce
    niezłe smerfetki.

    Marek

  • 58. Data: 2011-01-04 20:12:15
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 4 Sty, 13:49, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > W nast pnym domu dam metr we ny mineralnej ;->

    Lepiej wybuduj z 18cm silki + 30cm styro grafitowanego. Sciana bedzie
    wygladala zupelnie normalnie, a U spadnie pewnie grubo ponizej 0,1 -
    ze 3-4 x cieplej niz np. porotherm 44 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2011-01-04 22:50:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2011 21:12, Adam Szendzielorz pisze:

    > Lepiej wybuduj z 18cm silki + 30cm styro grafitowanego. Sciana bedzie
    > wygladala zupelnie normalnie, a U spadnie pewnie grubo ponizej 0,1 -
    > ze 3-4 x cieplej niz np. porotherm 44 :)

    Wiesz.... To był żart. Nie mam jak podkreślać wężykiem, ale to chyba
    było oczywiste? ;)

    Swoją szosą przy budowie planowanego budynku gospodarczego silki ani
    innych klocków, wymagających babrania się w betonie czy innej zaprawie,
    nie będę się dotykał. Nie lubię i już.

  • 60. Data: 2011-01-05 08:40:19
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:4d23a47a$1@news.home.net.pl...

    > Wiesz.... To był żart. Nie mam jak podkreślać wężykiem, ale to chyba
    > było oczywiste? ;)

    Teraz to żarty - ciekawe czy za 20lat to tez bedą żarty.

    > Swoją szosą przy budowie planowanego budynku gospodarczego silki ani
    > innych klocków, wymagających babrania się w betonie czy innej zaprawie,
    > nie będę się dotykał. Nie lubię i już.

    Drewniany bedzie? Jak warstwy w nieogrzewanym budynku planujesz?

    b.