  • Data: 2012-08-31 15:25:33
    Temat: Z czego zwieńczenie podmurówki płotu?
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam płot z podmurówką przykrytą tzw. cegiełką elewacyjną. Cegiełki
    jeszcze z PRL o wymiarach 18x8. Nakrycie to jest położone pod skosem -
    spad tylko w jedną stronę. Chciałbym to wymienić, bo cegiełki się powoli
    sypią.
    Po hasłem "zwieńczenie podmurówki" wychodzą mi same kształtki typu
    daszek, a ja chcę płaską płytkę z klinkieru.
    Poradźcie z czego mam zrobić to zwieńczenie? Z dachówki chyba nie
    bardzo, bo trzeba ciąć i będzie duży odpad. Płytki elewacyjne są z kolei
    za cienkie.
    Jacek