  • 1. Data: 2012-08-31 15:25:33
    Temat: Z czego zwieńczenie podmurówki płotu?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mam płot z podmurówką przykrytą tzw. cegiełką elewacyjną. Cegiełki
    jeszcze z PRL o wymiarach 18x8. Nakrycie to jest położone pod skosem -
    spad tylko w jedną stronę. Chciałbym to wymienić, bo cegiełki się powoli
    sypią.
    Po hasłem "zwieńczenie podmurówki" wychodzą mi same kształtki typu
    daszek, a ja chcę płaską płytkę z klinkieru.
    Poradźcie z czego mam zrobić to zwieńczenie? Z dachówki chyba nie
    bardzo, bo trzeba ciąć i będzie duży odpad. Płytki elewacyjne są z kolei
    za cienkie.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-08-31 15:30:37
    Temat: Re: Z czego zwieńczenie podmurówki płotu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 15:25:57 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Poradźcie z czego mam zrobić to zwieńczenie?

    Z klinkieru

  • 3. Data: 2012-08-31 16:08:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-08-31 15:30, Kris pisze:

    > Z klinkieru

    Że z klinkieru to wiem, zwłaszcza, że i nakrycia słupków mam z
    klinkierowej dachówki. Pytam nadal.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-08-31 16:29:44
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-08-31 15:25, Jacek pisze:
> [...]
    > Poradźcie z czego mam zrobić to zwieńczenie? Z dachówki chyba nie
    > bardzo, bo trzeba ciąć i będzie duży odpad. Płytki elewacyjne są z kolei

    Masz płytki klinkierowe na daszki, parapet,...

    http://www.google.pl/search?q=p%C5%82ytki+klinkierow
    e+na+parapet&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=
    univ&sa=X&ei=b8lAULP5HM7KsgbI3YDgDw&ved=0CFkQsAQ&biw
    =1920&bih=1049

    http://www.mikulska-klinkier.pl/sklep/Okapniki+i+par
    apety_c22.html

    tylko jakiej długości ci potrzeba bo te chyba max do 3 cm

    Ariusz