  • 1. Data: 2011-01-16 16:46:47
    Temat: Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Jaką pompę kupić do wypompowywania wody z piwnicy. Wody jest trochę za
    kostki. Jest brudna bo węgiel, popiół itp. Macie jakieś sprawdzone
    rozwiazania?

  • 2. Data: 2011-01-16 17:44:47
    Temat: Re: Zalało mi piwnicę Jaka pompa?
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Użytkownik "czeslaw" <b...@l...com> napisał w wiadomości
    > Jaką pompę kupić do wypompowywania wody z piwnicy. Wody jest trochę za
    > kostki. Jest brudna bo węgiel, popiół itp. Macie jakieś sprawdzone
    > rozwiazania?

    Kup pompę do brudnej wody (praktycznie obojętnie jaką ważne aby miała długą
    gwarancję). Ważne abyś zwrócił uwage na parametr: minimalne zanurzenie,
    kupuj z jak najmniejszym - tak około 5 mm)

    Ja mam pompę Karchera - około 200 PLN, przydała mi się raz kiedy
    rozszczelnił sie oring na wale w pompie głównej w domu i zalało piwnicę.