  • 1. Data: 2011-01-16 14:30:58
    Temat: pralko suszarka
    Od: GS <g...@g...pl>

    Witam
    Wiem już z opinii praktyków iz lepiej mieć oddzielnie pralkę i suszarkę.
    Ale takiego rozwiązania nie mam jak u siebie zastosować. Pomyślałem więc
    o pralko-suszarce akceptując kompromis.
    Rodzi się pytanie - jaka marka i/lub model do ceny 3000zł wart jest
    zainteresowania się a których raczej unikać?

    pzdr
    GS

  • 2. Data: 2011-01-16 21:05:25
    Temat: Re: pralko suszarka
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-16 15:30, GS pisze:

    > Rodzi się pytanie - jaka marka i/lub model do ceny 3000zł wart jest
    > zainteresowania się a których raczej unikać?
    >
    > pzdr
    > GS

    Generalnie żaden, cena nie gra roli. Jak coś jest do wszystkiego, to
    jest do niczego. Cokolwiek nie kupisz wcześniej czy później nie będziesz
    z tego zadowolony bo albo będzie źle prała albo słabo suszyła. A do tego
    takie 2 w 1 ma tą wadę, że zawsze przed suszeniem będziesz musiał wyjąć
    co najmniej połowę tego co wcześniej się uprało, bo się nie wysuszy.
    Lepiej zainwestuj w dobrą i trwałą pralkę taka co mocno wiruje i będzie
    działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele
    bardziej zadowolony.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-01-17 07:21:31
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Olo napisał:

> [...]
    > Lepiej zainwestuj w dobrą i trwałą pralkę taka co mocno wiruje i będzie
    > działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele

    OK - to iż idę na kompromis to już wiem. Pytam z kim warto iść. Piszesz
    chyba teoretycznie o tym posługując się ogólnikami typu "Jak coś jest do
    wszystkiego, to jest do niczego" Wiem o tym że często połowa prania musi
    zostać wyjęta, że ma niej funkcji niż sama pralka i sama suszarka. Wiem
    to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie
    "pralko-suszarka" które robią swoją kompromisową robotę dobrze (jak na
    kompromis).

    pzdr
    GS

  • 4. Data: 2011-01-17 07:45:55
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie
    > "pralko-suszarka" które robią swoją kompromisową robotę dobrze (jak na

    Są suszarki stawiane na pralkach, czyli wystarczy miejsce dla Cyganki
    znaleźć.Moja pracowała bardzo dobrze do czasu, gdy zaczęli ją "nawiedzać"
    wizytanci z UBekistanu, pod naszą nieobecność w domu...

  • 5. Data: 2011-01-17 17:40:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do suszenia.
    Posiadacze suszarek używają je do suszenia.
    Co wybierasz?
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2011-01-17 17:44:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:40:14 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do suszenia.
    > Posiadacze suszarek używają je do suszenia.

    Dokładnie.

  • 7. Data: 2011-01-17 17:57:53
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:
    > Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do
    > suszenia. Posiadacze suszarek używają je do suszenia.
    > Co wybierasz?

    Czy czytałeś moje pytanie?
    masz suszarkę jak rozumiem
    skąd wiesz że posiadacze pralkosuszarek nie używają?

    pzdr
    GS

  • 8. Data: 2011-01-17 18:07:24
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Dokładnie.

    Nieprawda.

  • 9. Data: 2011-01-17 18:10:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:57:53 +0100, GS napisał(a):

    > Czy czytałeś moje pytanie?
    > masz suszarkę jak rozumiem
    > skąd wiesz że posiadacze pralkosuszarek nie używają?

    Ja wiem, bo sama nie używam. Dużo piorę, a wysuszenie w tym samym
    urządzeniu tego, co upiorę, zajmowałoby cały pozostały czas. Pełny wsad
    pralki nie jest równoważny z wsadem do suszenia - trzeba go dzielić.
    Musiałabym ciągle dozorować urządzenie i manewrowac przy wkłądaniu i
    wyjmowaniu. Zatem suszę tradycyjnie, dobrze ze mam gdzie. Nieługo wymienię
    pralkosuszarkę, ale na pewno na osobne pralkę i suszarkę. Nigdy więcej
    dwóch w jednym.
    W dodatku po naprawie pralki moja suszarka w ogole przestała grzać. Obraca,
    dmucha, pobiera zimną wodę, ale nie grzeje. Chromolę to, bo i tak jej nie
    mogłam używac.

  • 10. Data: 2011-01-17 18:16:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:07:24 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Nieprawda.

    Jak upierzesz 3 kg rzeczy na tydzień, to moze i nieprawda. Ja samej
    poscieli i ręczników mam tygodniowo parę kompletów do wyprania i wysuszenia
    - przyjeżdżają dzieci, goście, za każdym razem daję każdemu świeży komplet
    pościeli, nie trzymam używanej do ich następnego przyjazdu.
    A zwykłego prania tez full, nawet przy 2 osobach w domu - ścierki w kuchni
    zmieniam prawie codziennie kilka, bielizna osobista codziennie, ręczniki (1
    wielki i 2 średnie na osobę) raz w tygodniu, różnych "dupereli" innych
    pełno, typu ręcznik na podłodze przy kabinie prysznicowej, ręczniki do rąk
    z ubikacji, bluzeczki, podkoszulki...
    Kiedy miałabym to wszystko suszyć w suszarce? - wieszam w suszarni i sobie
    wisi do skutku, dobrze ze mam sporo na zmianę.