  • 11. Data: 2012-10-23 12:46:55
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na energi? ciepln? a zu?ycie energii (sprawno?? kot?a)
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Zakładam że ktoś kto taki kwit robi wie jak to się liczy i za dużo się
    > nie pomylił..

    To jest niepoliczalne dokładnie, błąd bedzie gdyż to zalezy od tego jak
    każdy etap budowy był wykonany,
    ja sobie policzyłem wprost bardzo dokładnie :) po 2 sezonach

  • 12. Data: 2012-10-23 13:10:25
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 22:58:26 UTC+2 użytkownik kiki
    napisał:

    > O! już tylko tyle?

    > http://allegro.pl/swiadectwo-energetyczne-certyfikat
    -energetyczny-i2718522164.html

    Ja byłem w czasie 1200PLN :-) Jak znalazłem za 600PLN to sie cieszyłem jak
    głupi :-)
    Ale to były dranie, co opowiadali, jak straszyli, że od innych nie przyjmą,
    nie podpiszą odbioru itp...

  • 13. Data: 2012-10-23 13:12:55
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On Oct 22, 10:56 pm, "kiki" <l...@l...net> wrote:

    > tysiąc pińcet od sztuki i spokojne
    > życie w dobrobycie :P

    Właśnie, 1500+ od sztuki. Pamiętam jak zeszło do 1200 i jeszcze kręcili
    nosem jak im nie chciałem podać powierzchni, bo chciałem znać cenę za dom, a
    nie podatek od metrażu.

  • 14. Data: 2012-10-23 14:54:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Oct 23, 1:12 pm, "kiki" <l...@l...net> wrote:
    > Właśnie, 1500+ od sztuki. Pamiętam jak zeszło do 1200 i jeszcze kręcili
    > nosem jak im nie chciałem podać powierzchni, bo chciałem znać cenę za dom, a
    > nie podatek od metrażu.

    Nie podatek, tylko oszacowanie zasobności potencjalnego łosia ;P
    Czytałem na forum audytorów dyskusję na temat cen za certyfikaty, od
    2009 bodajże do czasów obecnych, bardzo smakowite studium
    psychologiczne, jak znajdę to zapodam ;)

    L.

  • 15. Data: 2012-10-23 15:07:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 13:10:25 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
> [...]
    >
    > głupi :-)
    >
    > Ale to były dranie, co opowiadali, jak straszyli, że od innych nie przyjmą,

    W końcówce 2008 bodajże mój ówczesny kierbud namawiał mnie na zrobienie kursu
    audytora. Wtedy była mowa o 2000zł za certfikat więc niezła kasa się zapowiadała(bo
    to raptem kilka godzin roboty). Ale jakoś wtedy temat odpuściłem ale wiem że chętnych
    na szkolenia/kursy z tego tematu było mnóstwo;)
    Sam wtedy na szybko odbiór załatwiałem i kwit o odbiorze uzyskałem chyba 30 lub nawet
    31go grudnia.
    Wtedy było o co walczyc bo certfikat wyceniali na 2000zł własnie.
    tym sposobem więc mam dom niezcertyfikowany ale jakoś się zyje pomimo tego.

  • 16. Data: 2012-10-23 17:18:08
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Wtedy było o co walczyc bo certfikat wyceniali na 2000zł własnie.
    > tym sposobem więc mam dom niezcertyfikowany ale jakoś się zyje pomimo
    > tego.

    Hehe no tak. Później nagle pojawili się tacy co zaniżali ceny tym drogim o
    połowę.
    Ja powiem szczerze myślałem, że oni cokolwiek badają. Że jak kupisz od kogoś
    dom to ,asz gwarancję zera mostków itp :-) Że ci normalnie pomogą i powiedza
    co poprawić :-) A te dranie sprawdzały tylko czy masz dla nich wynagrodzenie
    :-)

  • 17. Data: 2012-10-23 17:19:48
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    > 2009 bodajże do czasów obecnych, bardzo smakowite studium
    > psychologiczne, jak znajdę to zapodam ;)

    dawaj :-)

  • 18. Data: 2012-10-23 17:35:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Paź, 17:18, "kiki" <l...@l...net> wrote:
> [...]
    > co poprawić :-) A te dranie sprawdzały tylko czy masz dla nich wynagrodzenie

    Bo idea tego certyfikatu była całkiem dobra, tylko wykonanie, jak to u
    nas, do dupy :>
    Jest sporo ludzi którzy robią to rzetelnie i faktycznie taki papier
    jest jakąś wartością dla właściciela, ale 90% z nich to przypadkowi
    ludzie którzy poszli na kurs żeby mieć uprawnienia i kosić kupę kasy.
    A że nadzoru żadnego nad tymi certyfikatami nie ma, no to mamy co
    mamy :]

    L.

  • 19. Data: 2012-10-23 18:24:32
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    y.googlegroups.com...
> [...]
    > wynagrodzenie
    > :-)

    > Bo idea tego certyfikatu była całkiem dobra, tylko wykonanie, jak to u

    Bo to miało chronić nabywcę przed zakupem kota w worku. Taki certyfikat
    powinien wynikać z pomiarów termowizyjnych, obliczeń i oględzin chociażby
    ścian szczytowych :-)
    Myślę, że nabywcy bedą dochodzić od tych kursowych audytorów. Jeszcze się
    tego doczekamy.

  • 20. Data: 2012-10-23 20:24:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Paź, 17:19, "kiki" <l...@l...net> wrote: