  • 21. Data: 2022-08-31 22:17:59
    Temat: Re: Zasilanie kotła gazowego ciepłą wodą
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 31 August 2022 at 22:01:26 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    pitolisz jak potrzaskany

    tankowałem na stacji i podjechala maluchem babka pod wolny dystrybutor, bo się jej
    spieszyło i zatankowała Diesla

  • 22. Data: 2022-08-31 22:18:41
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 31 August 2022 at 22:05:03 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    #pogadajecmidojajec

  • 23. Data: 2022-09-01 05:29:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2022 o 19:32, WS pisze:

    > A czy 2 funkcyjny kociol ma czujnik temp. wody wejsciowej (zimnej) do CWU? Ja
    miałem tylko przepływowe "junkersy", to proste żadnego czujnika temp. nie miały...
    odpalał je przepływ wody.

    Współczesne mają.
    I podczas przepływu, regulują swoją moc palnika, albo wręcz się
    wyłączają na chwilę, gdy temperatura wody jest wystarczająca.

    Przynajmniej mój tak robi.
    Obstawiam że jakby dostał na wejściu podgrzaną wodę, to się w ogóle nie
    włączy, dopiero jak mu temperatura spadnie.

  • 24. Data: 2022-09-01 06:01:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-08-31 o 21:59, Uzytkownik pisze:
    > Jaki model kotła? Chyba od tego należało zacząć pytanie.
    >
    > Kotły mogą się zachowywać różnie. Jedne będą podgrzewały tylko tyle ile
    > trzeba, a inne po prostu się przegrzeją i zablokują w trybie awaryjnym
    > lub w ogóle nie załączą grzania.

    Dzisiaj sprawdzę ten model :>