  • 11. Data: 2010-03-29 09:18:20
    Temat: Re: Zasobnik c.w.u. ile czasu powinien trzymać ciepło
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 22:18:55 +0200, kiki napisał(a):
    > Właśnie takich informacji szukam, bo producenci nie podają.
    Mój Galmet (biwalentnuy 200l) ponoć 1,1 kW
    Z tym, że jak nagrzeję grzałką (w środku wysokości) to u góry jest gorąco a
    na dole zimno a po pewnym czasie u góry jest ciepło a na dole lekko ciepło.
    Suma niby niewiele się zmniejszyła ale gorącej wody brak.
    Nie to, żebym narzekał - pokazuję tylko pewne zjawisko, któe kiedyś nawet
    tu na grupie ilustrowałem wykresami wraz z wykresem temperatury otoczenia.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 12. Data: 2010-03-29 18:36:36
    Od: M <M...@w...pl>

    kiki pisze:
    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    >
    > Mogli dać wykres z krzywymi, a nie dali nic. Słowa nie ma na ten temat.

    Wykres jest w przybliżeniu taki sam, jak dla rozładowującego się
    kondensatora przez opór R (funkcja exp (- a t)). A właściwie to
    kondensator naładowany do napięcia U_0 ze źródłem napięcia U_1 < U_0.

    M.

  • 13. Data: 2010-03-30 03:48:04
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> wrote in message
    > A jaka jest temperatura otoczenia?
    > Mam zbiornik z 7 cm pianki a jednak temperatura otoczenia ma znaczenie.

    +20