  • 1. Data: 2010-06-27 18:36:14
    Temat: Zastępczy grzejnik
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Czy grzejnik zrobiony z kształtek i rurek miedzianych ma szansę
    działać? Chodzi mi o coś takiego jak na rysunku http://tiny.pl/htzp9
    Wiem, że rysunek jest koszmarny ale oddaje całą ideę pomysłu.
    Całość lutowana czy też spawana, nie znam się. Grzejnik ma być w
    łazience, a nie ma w zasadzie innej możliwości.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2010-06-27 20:10:01
    Temat: Re: Zastępczy grzejnik
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Całość lutowana czy też spawana, nie znam się. Grzejnik ma być w
    > łazience, a nie ma w zasadzie innej możliwości.

    Zdefiniuj znaczenie pojęcia "działać". Bo oddawać ciepło będzie. Pytanie ile chcesz
    mocy i czy zaakceptujesz koszt miedzi na odpowiednią długość rurki.

  • 3. Data: 2010-06-27 21:41:17
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote in message

> [...]
    >>

    > Zdefiniuj znaczenie pojęcia "działać". Bo oddawać ciepło będzie. Pytanie
    > ile chcesz mocy i czy zaakceptujesz koszt miedzi na odpowiednią długość

    Eee no jeśli dolutuje z przudu i z tyłu po blaszce to zrobi jeszcze
    konwektor :-)
    Coś tam działeć będzie zawsze. Bez przesady, że nie :-)

  • 4. Data: 2010-06-27 22:35:57
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 22:10:01 +0200, "William Bonawentura"
    <n...@m...nie.pl> napisał:

    > Zdefiniuj znaczenie pojęcia "działać". Bo oddawać ciepło będzie. Pytanie ile chcesz
    mocy
    > i czy zaakceptujesz koszt miedzi na odpowiednią długość rurki.

    Nie oczekuję cudów, bo w łazience i tak mam zimą ciepło.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 5. Data: 2010-06-27 23:06:13
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał

    > Nie oczekuję cudów, bo w łazience i tak mam zimą ciepło.

    To tak jak u mnie. Parę ładnych lat temu wycięto cały pion łazienkowy.
    Mam co prawda taki elektryczny niby-grzejnik p.t. "Suszarka elektryczna do
    ubrań i bielizny" o mocy 40 W ale prawdę mówiąc szpeci on tylko ścianę a
    jest włączany 2 razy do roku.

    A skoro musisz go mieć (ten grzejnik) to może zabuduj podłączenie z
    sąsiedniej ściany płytą g-k, zyskasz może jakąś półeczkę, okazję do
    położenia mozaiki, itp. ;)

  • 6. Data: 2010-06-29 07:23:19
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > Całość lutowana czy też spawana, nie znam się. Grzejnik ma być w
    > łazience, a nie ma w zasadzie innej możliwości.

    Będzie działać. Pomyśl o czym innym bo to co chcesz zrobić będzie po prostu
    nieładne.
    Możesz taki grzejnik (lub dowolny inny) wykonać także z rurek lub np
    kwadratowych profili stalowych. Każdy ślusarz instalacyjny lub spawacz obyty
    z palnikiem lub TIGiem będzie ci to w stanie ładnie zrobić. Po spawaniu
    należałoby to napełnić wodą i wykonać próbę szczelności np na 10 barach.
    Potem możesz dać do polakierowania proszkowego na dowolny kolor i możesz
    mieć grzejnik o niepowtarzalnym wyglądzie i kolorze w dodatku hand-made.
    I wcale nie powinno to wszystko drogo kosztować :)
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-08-31 12:25:01
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > Całość lutowana czy też spawana, nie znam się. Grzejnik ma być w
    > łazience, a nie ma w zasadzie innej możliwości.

    Tylko po co "wyważać otwarte drzwi", skoro są takie gotowe grzejniki
    łazienkowe tzw. drabinki ?