  • 1. Data: 2012-03-17 17:33:13
    Temat: Zelmer Explorer - nie włacza sie
    Od: "Janusz" <o...@g...pl>

    Co może być przyczyną nie włączania się odkurzacza zelmer explorer ?
    Zadnej spalenizny nie było czuc, wiec mysle ze silnik sie nie spalił :)

  • 2. Data: 2012-03-17 23:14:56
    Temat: Re: Zelmer Explorer - nie włacza sie
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    Przełamany kabel,starte szczotki lub zabezpieczenie termiczne jeżeli takowe
    jest zamontowane.

  • 3. Data: 2012-03-18 06:49:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Mar, 00:14, "tygryseek" <t...@t...pl> wrote:
    > Przełamany kabel,starte szczotki lub zabezpieczenie termiczne jeżeli takowe
    > jest zamontowane.

    Albo jakiś jełop uszkodził prowadnicę od szczotki i to co było na
    końcu to się wytarło a szczotka zablokowana. U mnie tak było, bo
    uwolnieniu szczotki działa do dzisiaj ;)

    L.

  • 4. Data: 2012-03-18 08:05:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co może być przyczyną nie włączania się odkurzacza zelmer explorer ?
    > Zadnej spalenizny nie było czuc, wiec mysle ze silnik sie nie spalił :)

    jest napięcie za włącznikiem?

    erator/

  • 5. Data: 2012-03-18 09:22:07
    Temat: Re: Zelmer Explorer - nie włacza sie [żart]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janusz wrote:
    > Co może być przyczyną nie włączania się odkurzacza zelmer explorer ?
    > Zadnej spalenizny nie było czuc, wiec mysle ze silnik sie nie spalił
    > :)

    trzeba było kupić Zelmer Opera albo Chrome... ;-)

  • 6. Data: 2012-03-22 18:22:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 10:22:07 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > trzeba było kupić Zelmer Opera albo Chrome... ;-)

    Może poradź, żeby wsiąść i wysiąść - taka sama wartość rady :-]
    --

    XL

  • 7. Data: 2012-03-23 06:48:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Może poradź, żeby wsiąść i wysiąść - taka sama wartość rady :-]

    bardzo skuteczna jest ta metoda w wielu przypadkach.