eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania › Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-16 07:01:41
    Temat: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: "A.U." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam mieszkanie z wielkiej płyty (60m), Nie ocieplony blok, mieszkanie
    narożne.
    Problem polega na tym, że mimo ciągłego grzania jest w nim w naszym
    odczuciu zimno - 20-21stopni, co przy malutkim dziecku jest zimno -
    kilkukrotne przebieranie w ciagu dnia, kąpiele itp..
    Oczywiści co roku mam dopłaty rzędu 500zł - przez co w sumie za sezon
    płace ok 3000zł za 60m2 w ktorym jest zimno!!!
    Spółdzielnia mówi, że jest ok bo przepisy piszą, że ma być 18. Nie
    pozwolą mi też legalnie dodać żeberek/grzejników.
    Wymyśliłem wiec, że zrobie sam dodatkowy grzejnik nie wpinając się w
    siec CO - po budowie domu rodziców zostało troche rurek miedzianych i
    wymysliłem. Jako, że piony mam gorące wymysliłem, że wokół niego w
    pokoju dziecka wstawie szczelnie ze 2,3 rurku miedziane i to podłącze
    do nowego grzejnika. Całość działałaby grawitacyjnie. Miedz ciepło
    przeności doskonale - tylko czy 4 do 6m pionowych rurek wokół pionu da
    rade zagrzać grzejnik - jeszcze nie wybrałem jaki? Czy nie trzeba
    bedzie wstawić jakiejś pompki??

    Dzięki za wszelkie sugestie.
    uciu