  • 11. Data: 2010-03-02 13:23:11
    Temat: Re: Złodziej na horyzoncie
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Mar, 12:29, Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> wrote:

    > Znajomy mial trzy psy, wielkie owczarki.
    > I jak ich nie bylo w domu to otruli psy, wpadli i zabrali tylko to co
    > bylo na wierzchu, laptopa, aparat i jakies drobiazgi.
    > Nawet ochrona nie zdazyla.
    > Najbardziej psow szkoda.
    > Wiec tak bym mocno nie ufal w zwierzaka..

    Kwestia wyszkolenia zeby nie jadly nic od obcych. Wiem, moga zabic czy
    unieszkodliwic na wiele innych sposobow.. Na zlodzieja nie ma rady :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2010-03-02 13:23:47
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Mar, 21:38, "Stolat" <c...@g...pl> wrote:
    > Dlatego juz w najblizsza niedziele zawita u mnie 7-mio tygodniowy
    > piesek -> owczarek niemiecki :-)
    > pozdr.
    >
    > Tylko uważaj, żeby Ci go nie ukradli, bo ponoć rasowe psy są ostatnio w
    > cenie :)

    Poki bedzie malutki bedzie mieszkal w domu :-) Zreszta, nie mam
    jeszcze ogrodzenia wiec nawet nie ma opcji, ze na zewnatrz!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-03-02 17:06:22
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    >Na zlodzieja nie ma rady :-)

    Dlatego wychodząc z domu zamykasz drzwi na klucz a nie zatykasz snopkiem
    SJS