  • 1. Data: 2016-03-12 15:57:08
    Temat: Żurawie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. W tym tygodniu przyleciały do nas żurawie. Dwie pary i piąty
    singiel. Ich krzyki słychać całymi dniami. Dziś nawet udało się jedna parę
    sfotografować.
    Pozdrawiam relewantnie Ja...cki

  • 2. Data: 2016-03-12 16:27:02
    Temat: Re: Żurawie
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-03-12 o 15:57, Dirko pisze:
    > Hejka. W tym tygodniu przyleciały do nas żurawie. Dwie pary i piąty
    > singiel. Ich krzyki słychać całymi dniami. Dziś nawet udało się jedna
    > parę sfotografować.
    > Pozdrawiam relewantnie Ja...cki

    Hejka. A gdzie ta fotografia? Jak już się chwalisz, to na całego :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2016-03-12 20:21:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. W tym tygodniu przyleciały do nas żurawie. Dwie pary i piąty
    > singiel. Ich krzyki słychać całymi dniami. Dziś nawet udało się jedna
    > parę sfotografować.
    > Pozdrawiam relewantnie Ja...cki

    Do mnie wczoraj wieczorem pod drzwi przyszły trzy dzikie świnie. Gdzieś
    dalej, zdarzało się wcześniej widywać. Ale tak blisko, to jeszcze nie.
    Przybyła w tym samym czasie rodzina musiała wchodzić awaryjnym wejściem
    przez śmietnik -- kto wie, co za myśl takiemu zwierzowi w głowie postanie?

    Jarek

    --
    Stójmy! -- jak cicho! -- słyszę ciągnące żurawie,
    Których by nie dościgły źrenice sokoła;