  • 31. Data: 2013-02-19 10:23:40
    Temat: Re: Zwrot roznicy VAT - ku przestrodze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup

    > Oczywiscie jesli sie miesci w normach odpadow to urzedas powinien wyleciec
    > hukiem, ale jesli tych odpadow ma wiecej niz zuzytych to ...

    No właśnie problem jest taki, że ten urzędnik i jego kierownik nie przyjmują
    do wiadomości słowa "odpad". Co kupione ma być na dachu i kropka.

    Poza tym co jest "normą" dla odpadów? Za komuny były sztywne normy i na
    koniec budowy przyjeżdżał inspektor i liczył czy ilość odpadów się zgadza
    (czy ktoś nie przehandlował na lewo) obecnie norm nie ma są knr'y, ale one
    nie maja mocy prawa. Na razie ten gostek się po konsultacji z prawnikiem
    właśnie na knr'y powołał na piśmie, bo ustnie nic się nie dało załatwić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 32. Data: 2013-02-19 11:04:25
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Czesc ;-)
    > No właśnie problem jest taki, że ten urzędnik i jego kierownik nie
    > przyjmują do wiadomości słowa "odpad". Co kupione ma być na dachu i
    > kropka.

    W momencie odliczenia bylo na dachu i kropka,
    mozemy temat drążyć dalej czy dachówka jest na stale
    zamontowane czy nie ??
    Wedle prawideł budowlanych nie, bo ona jest połozona.
    To sa takie dyskusje co bylo pierwsze jajko czy kura.

    Na 100% jestem przekonany ze koles nie mowi prawdy a te dachówki
    to tylko jeden z wielu i wcale nie najwazniejszych zarzutow/uchybien
    jak wykazal mu urzednik.
    Wiele o calej sytuacji mowi juz to ze jego kierbud tez nie za bardzo jest
    za nim
    albo to taki kierownik co przy fajerwerkach noworocznych narobi w gacie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 33. Data: 2013-02-19 11:11:44
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To własnie jest głupie tłumaczenie.
    > Więcej godności proszę.

    Co prawda nie wiemy jaka ilosc sie nie zgadza, ale robienie problemu z
    wyliczenia co do sztuki, to przepraszam godnosci powinien szukac kto inny.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2013-02-19 11:22:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Adams" napisał w wiadomości grup

    > Na 100% jestem przekonany ze koles nie mowi prawdy a te dachówki
    > to tylko jeden z wielu i wcale nie najwazniejszych zarzutow/uchybien
    > jak wykazal mu urzednik.

    Tak jeden z wielu ale tak samo absurdalnych. Te rzeczywiste uchybienia (to
    co sprzedał to jak pisałem były drobiazgi za kilka stów), ale jak już
    przyjechał urzędnik na kontrolę to sprawdził wszystko.

    > Wiele o calej sytuacji mowi juz to ze jego kierbud tez nie za bardzo jest
    > za nim
    > albo to taki kierownik co przy fajerwerkach noworocznych narobi w gacie.

    Z czego to wnioskujesz? O kierbudzie w ogóle nie było mowy. Co on ma do
    rzeczy?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2013-02-19 11:27:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 11:22:56 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Z czego to wnioskujesz? O kierbudzie w ogóle nie było mowy. Co on ma do
    >
    > rzeczy?
    Wydało się;)
    Adams w US na podkarpaciu pracuje i zna sprawe od podszewki;))

  • 36. Data: 2013-02-19 11:38:00
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Yyyy chodzilo o kierownika urzednika,
    sorry, zrozumialem z tekstu pisanego ze chodzilo
    o kierownika budowy, moja pomylka ;-)

    IMHO trop jest dobry, jesli urzednik i jego kierownik beda sie upierali
    nalezy zwrocic sie do rzeczoznawcy

    pozdrawiam
    Adams

  • 37. Data: 2013-02-19 11:43:31
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-18 13:05, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Z punktu widzenia obywatela tak, ale z punktu widzenia tych szczurów w
    > US jest bohaterem zgłoszonym do odznaczenia.

    A tam zaraz szczurów. Normalni ludzie.
    Skoro takie mamy prawo to nie ma co się dziwić, że z każdego można
    zrobić przestępcę.

    Czytam ten wątek i oczy przecieram - nikt nie pisze, że winny jest, nie
    urzędnik, nie obywatel... a *system/prawo*!
    To jest przecież kolejny nierozwiązywalny socjalistyczny problem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 38. Data: 2013-02-19 11:46:00
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-18 15:07, Kris pisze:
    > No chyba że facet komus za skór e zalazł i to jakas zemsta.

    Otóż to!!
    Jest prawo, które pozwala uwalić za byleco? Jest!
    Wystarczy, że urzędnik kogoś nie lubi, ma zły dzień, tydzień lub życie
    wręcz i.... koleś ugotowany.

    Trzeba zmienić prawo!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 39. Data: 2013-02-19 11:50:32
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-18 16:47, Grzegorz pisze:
    > Wszyscy w Polsce umówiliśmy się że zwracamy część kosztów tym co sami budują
    > dla siebie dom.

    Nie wszyscy a większość.
    Osobiście uznaję ten przepis za idiotyczny.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 40. Data: 2013-02-19 12:06:28
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 11:50:32 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Nie wszyscy a większość.
    >
    > Osobiście uznaję ten przepis za idiotyczny.
    >

    > --
    >
    > Pozdr.

    > www.elipsa.info

    Też uważam za idiotyczny. Niby dlaczego zbieracz puszek nie mający nic, ma dopłacać
    do kogoś kto buduje dom. Ale jest takie prawo. I trzeba się do niego stosować w takim
    zakresie jak do każdego innego prawa. Czyli robić tak żeby nie złapali. Według mnie
    tamten przegiął i go złapali. O 5 dachówek i 3 pręty zbrojeniowe nikt by się nie
    czepiał.