  • Data: 2012-12-01 20:07:51
    Temat: Zwykła płyta katonowo-gipsowa w łazience.
    Od: marsel <marcel@pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę w łazience zrobić sufit podwieszany z płyt gipsowych.
    Zostały mi ze 3-4 całe zwykłe płyty z innych prac, akurat by starczyło.
    Szkoda mi to wywalić, nikt ze znajomych nie chce tego nawet za darmo,
    sklep też nie chce zwrotu, zresztą i tak nie mam jak tego przewieźć.
    Czy można te zwykłe płyty wykorzystać w łazience, na przykład po jakimś
    zaimpregnowaniu? Czy może dać sobie od razu spokój i kupować dedykowane
    do wilgotnych pomieszczeń?