  • 11. Data: 2013-06-01 16:44:43
    Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-01 02:41, Ikselka pisze:

    > Mam posadzone. Będę topić robactwo :-)

    A gdyby nawet miały pozostać, to przecie nie jest powiedziane że
    zaszkodzą Twoim cytrynom i pomarańczom.;-)

  • 12. Data: 2013-06-01 16:51:16
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-31 22:46, johnny pisze:

    > To wszystko półśrodki! Jak już upierasz się przy tym prundzie to
    > jednak ja optowałbym za siłą. Te 220 to może jedynie te krocionogi
    > mile połechtać po stopach. 380Voltów brzmi lepiej. No i te rękawice
    > psują image twardziela. Jeśli jednak i to nie dałoby rady stonogom to
    > zawsze pozostaje sarin, gaz musztardowy, a w ostateczności można
    > rozdupcyć te doniczke dynamitem =(:-(((((
    >
    > Zdroofka Johnny

    Widzę że masz spore doświadczenie w takich sprawach.

  • 13. Data: 2013-06-01 16:51:48
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-01 14:38, Maciej Bojko pisze:

    > A wyłącznik różnicowo-prądowy nie zareaguje? Przecież on służy właśnie
    > temu, żeby taki manewr nie zadziałał.

    Przyznam że pierwsze słyszę o takim wyłączniku. Bezpiecznik działa tylko
    gdy jest przeciążenie bądź zwarcie sieci,..

  • 14. Data: 2013-06-01 17:45:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 04:22:41 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

    > Te "takie jasne" mają jakąś barwę, długość, a może zrób fotkę.
    > Pozdrawiam niejasno
    > skryba

    http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/131
    4700890.jpg
    Nicienie. Glebowe.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 15. Data: 2013-06-01 17:48:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 01 Jun 2013 16:44:43 +0200, Trybun napisał(a):

    > A gdyby nawet miały pozostać, to przecie nie jest powiedziane że
    > zaszkodzą Twoim cytrynom i pomarańczom.;-)

    Zaszkodzą. Już to przerabiałam raz. Nicienie i dżdżownice w doniczkach
    uszkadzają korzenie.

  • 16. Data: 2013-06-01 17:49:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Trybun napisał:

    > Widzę że masz spore doświadczenie w takich sprawach.

    Z tym napięciem nie należy przesadzać. Jeśli się da dużo więcej niż
    380V, to poza glizdami mogą z ziemi powychodzic górnicy. A taki jak
    się zamachnie kilofem, to szkoda gadać.

    Jarek

    --
    Górniczo-hutnicza orkiestra dęta robi nam paparara

  • 17. Data: 2013-06-01 17:53:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Trybun napisał:

    > Przyznam że pierwsze słyszę o takim wyłączniku. Bezpiecznik działa tylko
    > gdy jest przeciążenie bądź zwarcie sieci,..

    Ale różnicowo-prądowy działa inaczej. Wyłącznik, nie bezpiecznik.
    On odłącza zasilanie, gdy do przewodu ochronnego (to ten podłączony
    do bolca w gniazdku) popłynie nawet niewielki prąd. Ma to chronić
    przed porażeniem gdy nastąpi choćby drobne uszkodzenie izolacji.
    W każdej nowej instalacji jest taki wyłącznik. Z tym że tutaj nikt
    nic nie mówi o podłączaniu czegokolwiek do bolca, więc raczej nie
    zareaguje.

    Jarek

    --
    Nie obchodź się z prądem nieudolnie, bo cię kopnie.

  • 18. Data: 2013-06-01 18:16:07
    Od: skryba <z...@w...pl>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 17:45:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/131
    4700890.jpg

    > Nicienie. Glebowe.

    Najpierw było "chyba" nicienie a teraz stanowczo nicienie.
    Znowu bzdura. To nie nicienie lecz drutowce z rodziny sprężykowatych.

    skryba bez obleńców.

  • 19. Data: 2013-06-01 23:40:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 09:16:07 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

    4700890.jpg

    > Najpierw było "chyba" nicienie a teraz stanowczo nicienie.
    > Znowu bzdura. To nie nicienie lecz drutowce z rodziny sprężykowatych.

    Bo to ma wielkie znaczenie, no naprawdę :->
    http://www.substral.pl/produkt/191.html

  • 20. Data: 2013-06-02 08:20:08
    Od: skryba <z...@w...pl>

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 23:40:11 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Bo to ma wielkie znaczenie, no naprawdę :->

    Ma i owszem, bo jest dowodem na to jak śmieciowa jest Twoja wiedza (czyli świstek,
    którym się tutaj niedawno chełpiłaś).
    Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ziemię z kompostownika przesiałabyś przez arfę by
    wstępnie ograniczyć zagrożenie. Następnie wystarczyłoby taką ziemię przeparować, lub
    solidnie wygotować i nie byłoby w niej szkodników.

    Skryba praktyczny