  • 21. Data: 2017-08-14 17:39:27
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/14/2017 4:11 PM, Janusz wrote:
    > pokazał na czym to polega i sam zaczołem ćwiczyć to cos tam znajduję,
    > np: siatkę geopatyczną

    W jaki sposób weryfikujesz to że znalazleś?

    > i żyły wyczuwam bez problemu.

    W jhaki sposób weryfikujesz to że wyczuwasz?

  • 22. Data: 2017-08-14 18:19:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Wtedy byli ludzie kupując bo brzmiało lepiej.

    Nie, wtedy właśnie skończyły się możliwości zrobienia lepszego
    brzmienia. A także możliwości podawania lepszych parametrów,
    które da się zmierzyć.

    > Teraz sa ludzie którzy kupuja bo chyba jest lepiej, a na pewno drozej.
    > czyli deewolucja z rozsadku do religii.

    Ja się ze zjawiskiem po raz pierwszy spotkałem na przełomie lat 80/90.
    Najpierw było "lepiej zabrzmieć się nie da, więc jeszcze sprawmy, by
    fajniej wyglądało". No i przeważnie szło to gdzieś w kierunku steam punka.
    A to samo przez się nasuwa takie pomysły, by na przykłaad wykorzystać
    lampy. Ale wykorzystać tak, jak nigdy przedtem -- projektując i wykonując
    ze starannoścą niespotykaną w epoce próżniowej (technologia półprzewodnikowa
    nie jest na takie zabiegi podatna, bo przeważnie i tak wszystko wygląda
    perfekcyjnie). W tym nie widzę niczego złego, wręcz przeciwnie. To jak
    przejście od prostego zydla do krzeseł w stylu Ludwika XVI. W dupę uwiarać
    potrafi tak samo, ale wygląda i kosztuje -- wszyscy to wiedzą, wszyscy są
    zadowoleni. Albo jak marmurowy tympanon nad wejściem do budynku -- jeśli
    mamy trzymać się odniesień do budownictwa.

    Niemal równolegle pojawił sie nurt, w którym ważne stało się wyłącznie
    "drożej". To już nie była, jak poprzednio, *zabawa*, lecz śmiertelnie
    poważna sprawa. Odbiorcy tego typu sprzętów po prostu nie są w stanie
    zrozumieć żadnych odniesień do techniki czy sztuki, bo są to dla nich
    dziedziny całkiem obce, więc ich to nie bawi, jak bawić powinno. Ale to
    właśnie miało punkt kulminacyjny gdzieś na przełomie wieków. Dzisiejsze
    audiofilstwo to tylko cień tamtego zjawiska.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2017-08-14 19:24:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 15:18:31 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
    > Przewiduje, ze w czasie orgazmu ten odczyn gwałtownie się zmienia.
    > Gdyby pomiędzy pana i panie
    > podlaczyc zwykly woltomierz cyfrowy to mogloby się okazac czy te zmiany
    > a za nimi napięcia się zmieniają.

    Można by do tego użyć rejestratora oscyloskopowego, hm :>
    Pytanie, jak na to zareaguje towarzyszka żona...

    > Jakies ekrany blaszane czy wykładanie folia metalowa podłogi nic nie da bo to
    > napiecie istnieje niejako w powietrzu i kazda czastkaa powietrza a szczególnie
    > pary wodnej jest pod jego wpływem.

    A co w takim razie daje moczenie cielska w solance?
    > Nikt nie wie skad te potężne ladunki w chmurze się pojawiają.

    Ojtam no, to tak jak kawałek wełny czochrany o coś. Chmura to taka
    duża wełna, czochra się o szczyty gór, bociany i kondory, a ładunek
    się powoli gromadzi.

    > Na pewno jakiś wpływ spadek ciśnienia barycznego przed burza ma. Musze to
    > zacząć notować. Nawet udało mi się kupic antyczny barometr. Tylko w jakich
    > jednostach skorelować uczucie senności z ciśnieniem?

    Toż to banalne drogi Watsonie. Ziewogodziny/hPa.

    L.

  • 24. Data: 2017-08-14 21:14:50
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 19:24:07 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Można by do tego użyć rejestratora oscyloskopowego, hm :>
    > Pytanie, jak na to zareaguje towarzyszka żona...
    Jak znam zycie to zona się do tego nie nada. Aby to miało jakas wartość musi się
    przeprowadzić odpowiednio duza ilość badan. Mysle, ze w celach naukowych zgodziloby
    się na to wiele kandydatek. Innymi slowy bylby to oryginalny pretekst na podryw.

    > A co w takim razie daje moczenie cielska w solance?

    Jak piorun trafia w człowieka to co dziesiąty przezywa. Prad spływa po nim po
    wilgotnej od potu skorze. Gosciu mial oparzenia ale organy wewnetrzne cale.
    Warstwa soli na skorze te napięcia wyrowna. Tak mi się widzi. Czy to prawda
    musimy poczekać az kilku ludkow to sprawdzi. Czyli znowu należy wykonać wieksza
    ilość niezależnych badan, wtedy można to statystycznie opracować i opublikowac.

    > Ojtam no, to tak jak kawałek wełny czochrany o coś. Chmura to taka
    > duża wełna, czochra się o szczyty gór, bociany i kondory, a ładunek
    > się powoli gromadzi.
    Ciekawa idea. Elektryzacja chmur przez czochranie. Jest w tym ziarnko prawdy
    ale i niedomowien. Nie uwzgledniles elektryzacji przez głaskanie kota. Ten
    futrzak, głaskany sypie wręcz iskrami. W nocy widać to bardzo dobrze.

    > Toż to banalne drogi Watsonie. Ziewogodziny/hPa.

    Dziekuje drogi Herloku Scholmsie. I ciesze się, ze traktujesz te dyskusje ze szczypta
    humoru, którego tu niektórym brakuje.
    Pzdr
    Tornad iglasty.

  • 25. Data: 2017-08-14 22:23:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > W jaki sposób weryfikujesz to że znalazleś?
    Ale po co mam Ci tłumaczyć? żebyś miał polewkę ze mnie?
    i tak mi nie uwierzysz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 26. Data: 2017-08-14 22:31:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 12:11, Tornad pisze:

> [...]
    > usluge znalezienia wody u "prawdziwego rozdzkarza" i ten prawdziwy rozdzkarz
    > bez trudu, stosując jakas rozwidlona galazke, wskazal miejsce, w którym
    > przepływa zyla wodna. Okazalo się to prawda. Wlaasciciel wykopal studnie. W
    > czasie kopania, na glebokosci około 3 m, z boku dokopali się do czerwonej
    > struktury wypelninej zwirem, z której saczyla się woda. Było jej na tyle dużo,
    > ze wypelnila jeden beton czyli krag studzienny co dla gospodarstwa w
    > zupelnosci wystarczalo. Było to ze 40 lat temu. Gdy znajde troche czasu to ja
    > sprawdze, czy w niej ta woda nadal jest.

    Nie trzeba daleko szukać, mieszkam na górce, normalnie o wodę jest trudno,
    przyszedł różdżkarz i znalazł mi wodę, nawet określił że będą dwa zródła
    jedno pod drugim, jedno słabsze drugie mocniejsze, i tak faktycznie było
    jak kopali studnię, którą cały czas używam.

    > Przykladow negatywnych również znam kilkanaście. Tak ze 20 lat temu a może i
    wcześniej, Niemcy z NRD wqurzyli się i wykonali powiedzmy zbliżone do naukowych
> [...]
    > ten pozawijali w rozne esy. I do pomieszczenia kolejno wpuszczali radiestetów,
    > którzy jeśli na pododze narysują kreda przebieg tego weza z plynaca w nim
    > woda, dostana certyfikaty czy świadectwa uprawniające ich do świadczenia usług
    > dla ludności. Po narysowaniu przebiegu wlaczano od dolu swiatlo oswietlajac ten
    > waz i na podlozedz powstawal jego cien. Tam nie było możliwości zadnego
    > uszustwa czy kombinacji.
    >
    > Chetnych było wielu. I co? Żaden z nich nie potrafil narysować kreda aktualnego
    > przebiegu tego weza. Kilka się uadalo w około 50 procentach ale nikt nie
    Jak 50% to i tak dobrze, człowiek wcale nie znajduje wody tylko pewne
    uskoki geologiczne albo wtrącenia, a potem z doświadczenia wie czy taki
    uskok niesie ze sobą wodę czy nie, dlatego młodzi różdżkarze się mylą,
    bo dopiero zbierają doświadczenie, dlatego też sam u siebie wody nie
    szukałem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 27. Data: 2017-08-14 22:32:04
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 08:43, Adam Sz. pisze:

    > Zmieniłaś miejsce położenia łóżka, do którego organizm był przyzwyczajony.
    > Może masz teraz inny układ względem okna, drzwi. To ma większe znaczenie
    > niż mityczne żyły wodne, które według naukowców nie mają w ogóle prawa

    Na temat żył nie wypowiem się, ale jak mieszkałem w bloku, to kiedyś
    zrobiliśmy z żoną lekkie przemeblowanie i wersalka trafiła pod inną
    ścianę. Bardzo szybko, bo już po kilku dniach zauważyłem, że jestem
    jakiś lżejszy, bardziej wypoczęty i częściej mam dobry nastrój.
    Pytam się żony, ona mówi też, że chyba lepiej.
    Efekt przyzwyczajenia akurat tu zadziałał odwrotnie niż piszesz.
    W nowym miejscu wersalka stała w kierunku północ - południe, w
    poprzednim wschód - zachód. Mieszkaliśmy na drugim piętrze.

    Odnośnie przeciwdziałaniu ewentualnemu promieniowaniu, to kup na
    początek kawałek siatki rabitza, podłącz do rury wodociągowej, połóż to
    pod łóżkiem i obserwuj. To chyba najtańszy sposób na początek. Jak
    pomoże, to potem możesz wykombinować coś lepszego.

  • 28. Data: 2017-08-14 22:32:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/14/2017 10:23 PM, Janusz wrote:
    > Ale po co mam Ci tłumaczyć? żebyś miał polewkę ze mnie?
    > i tak mi nie uwierzysz.

    Ja pytam *serio*. Jak potwierdzasz że znalazłeś linię siatki geopatycznej?

  • 29. Data: 2017-08-14 22:48:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Ale po co mam Ci tłumaczyć? żebyś miał polewkę ze mnie?
    > i tak mi nie uwierzysz.

    Nie, po prostu żeby wytłumaczyć. Ja też bym chętnie przeczytał.
    Wiara i niewiara nie ma nic do tego. Chęć poznania jest ważniejsza.

    Jarek

    --
    I już miał się oświadczać, lecz pomiarkowano
    I czarną mu polewkę do stołu podano.

  • 30. Data: 2017-08-14 23:30:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, August 14, 2017 at 12:11:12 PM UTC+2, Tornad wrote:
    >I mam, nawijmy to ewidentne
    > przykłady znalezienia przez radietete wody w terenie, w którym teoretycznie,
    > jej być nie powinno. Ale mam tez szereg przykladow ordynarnego oszustwa.

    Ja juz chyba kiedys tu napisalem, ale moge powtorzyc ;)

    Budowalem dom na wsi, brak wodociagu => studnia, wymyslilem sobie gdzie ma byc, ale
    rodzinka przyslala rozdzkarza ;) Widzac moje podejscie spytal gdzie chce kopac,
    pokazal, z kawalek dalej, ale wykopalem prawie tam gdzie chcialem (lekko w strone
    ktora pokazal) i woda byla ... Ale tuz obok (u ciotki ~15-20m dalej) bylo ciekawiej.
    Facet zaznaczyl gdzie maja kopac, niby wykopali, wody brak... przyszedl jeszcze raz,
    opierdzielil ekipe,ze nie kopali dokladnie tam, gdzie wskazal, juz nie pamietam, ale
    ze 2-3m obok mialo byc, powiedzial na jakiej glebokosci ma byc woda, wiec w tym
    wykopie wkopali sie na tej wskazanej glebokosci w bok i ... woda sie pojawila i jest
    do dzisiaj ;)

    WS