  • 31. Data: 2009-03-25 21:30:31
    Temat: Re: apropo rzekomego kryzysu, i chwale sie daszkiem ;)
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Krzemo wrote:

    > Problem taki że będziesz mieć ciągle fałszywe alarmy.... po setnym
    > razie przestaniesz reagować na nie, więc tak jakby tego alarmu nie
    > było. Na koniec ukradną Ci też alarm...
    > ;-)
    >
    > Musisz najpierw wstawić okna i drzwi (choćby prowizoryczne) i wszystko
    > uszczelnić tak żeby wiatr nie hulał. Inaczej IMHO nie ma sensu.
    Nie jest tak źle, po prostu zamiast zwykłych czujek musi dać dualne i
    ustawić je na AND, ja mam crowe i się doskonale spisują, żaden wiatr im
    nie zakłóci działania.
    Ja ma także monitoring i płacę firmie 73zł miesięcznie ale dzięki temu
    spokojnie śpię, a zanim miałem firmę już raz jechałem o 4 w nocy na
    budowę z duszą na ramieniu, ale na szczęście był to falszywy alarm.

    --
    -----
    Pozdr

  • 32. Data: 2009-03-25 21:45:03
    Od: a...@g...com

    On 25 Mar, 22:30, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

> [...]

    :-)) Nie wiem jak to bedzie - kupilem jakas ponoc wypas czujke za 100
    pln ktora ma tam jakies zabezpieczenia, pozatym czujka bedzie
    umieszczona tak, ze nie bedzie patrzyc bezposrednio na zadne okno, a
    nie bedzie sie dalo obok niej nie przejsc wchodzac do chaupy - z
    obojetnie ktorej strony :)

    Jutro bede alarm montowal, zobaczymy czy beda falszywe alarmy. A co do
    okien to beda we wtorek, dzisiaj dzwonili ze sa juz gotowe i mozna
    montowac :-)

    [...]
    > Ja ma także monitoring i płacę firmie 73zł miesięcznie ale dzięki temu
    > spokojnie śpię, a zanim miałem firmę już raz jechałem o 4 w nocy na
    > budowę z duszą na ramieniu, ale na szczęście był to falszywy alarm.

    Hm :) Dobry jest jednak ten podsluch via telefon - miales ? Testowalem
    - bez problemu powinno byc slychac nawet glosniejsze kroki. Wtedy
    zamiast jechac, spokojnie sie przysluchuje co tam sie dzieje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2009-03-25 23:08:02
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> wrote in message

    > Spoko, juz zbiera paragony żeby fachowcom płacić :)

    To nie zmienia niczego. Paragonami płacisz za materiał zakupiony powtórnie.

  • 34. Data: 2009-03-26 20:15:10
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    a...@g...com wrote:

    > Hm :) Dobry jest jednak ten podsluch via telefon - miales ? Testowalem
    > - bez problemu powinno byc slychac nawet glosniejsze kroki. Wtedy
    > zamiast jechac, spokojnie sie przysluchuje co tam sie dzieje :)
    No niestety ja nie mam takiego full wypasa, mam standartowy ropan bo
    taki wymagała firma ochroniarska.

    --
    -----
    Pozdr

  • 35. Data: 2009-03-26 20:17:56
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    a...@g...com wrote:
    > On 25 Mar, 21:47, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:
    > [...]
    >
    > No. Brakuje 20cm zeby bylo dobrze :)

    Czyli się nie myliłem :) zdjęcie to uchwyciło.

    > Tak. A czemu pytasz ? ;)
    A bo jak pisałeś o hostingu, to tak pomyślałem, w końcu też jestem
    informatykiem :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 36. Data: 2009-03-26 20:23:47
    Od: a...@g...com

    On 26 Mar, 21:15, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > No niestety ja nie mam takiego full wypasa, mam standartowy ropan bo
    > taki wymagała firma ochroniarska.

    Aha.. No ja wlasnie dzisiaj odpalilem swoj alarm. Tez mam czujke ruchu
    CROW'a :) Testy fajnie wyszly - slychac nawet zwykla rozmowe na
    praktycznie calym poddaszu (jeszcze nie mam scianek dzialowych / drzwi
    wiec dzwiek sie daleko niesie) :) Fajny jest - wysyla smsy i dzwoni..
    Ma jeszcze pare wyjsc przekaznikowych - mozna zdalnie sterowac i
    straszyc czyms zlodzieja - albo np. rozlozyc na podlodze resztki
    drutow zbrojeniowych (zostalo mi z 100m;) i wlaczac na nie zdalnie
    380V ;-))))

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2009-03-26 20:44:18
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > straszyc czyms zlodzieja - albo np. rozlozyc na podlodze resztki
    > drutow zbrojeniowych (zostalo mi z 100m;) i wlaczac na nie zdalnie
    > 380V ;-))))

    "Prokuratura wnioskuje o karę 25 lat pozbawienia wolności za umyślne
    spowodowanie zagrożenia źycia ludzkiego i doprowadzenie do śmierci Józefa
    K."

  • 38. Data: 2009-03-26 21:14:45
    Od: a...@g...com

    On 26 Mar, 21:44, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:

    > "Prokuratura wnioskuje o karę 25 lat pozbawienia wolności za umyślne
    > spowodowanie zagrożenia źycia ludzkiego i doprowadzenie do śmierci Józefa
    > K."

    Ej no przeciez se jaja robie :) Wrocilem przed chwila z budowy -
    bawilem sie mlotem Makity 20J - rany boskie, tym mozna zburzyc chaupe
    w pare minut ;-)) Musze se odreagowac ta robote :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2009-03-27 20:35:14
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    a...@g...com wrote:

> [...]
    > praktycznie calym poddaszu (jeszcze nie mam scianek dzialowych / drzwi
    > wiec dzwiek sie daleko niesie) :) Fajny jest - wysyla smsy i dzwoni..
    To jakiego masz? z allegro od faceta chyba z Krakowa?

> [...]
    > straszyc czyms zlodzieja - albo np. rozlozyc na podlodze resztki
    > drutow zbrojeniowych (zostalo mi z 100m;) i wlaczac na nie zdalnie
    No 380 nie włączysz :) możesz co najwyżej 230 bo tyle jest między fazą a
    ziemią :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 40. Data: 2009-03-27 21:40:08
    Od: a...@g...com

    On 27 Mar, 21:35, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > To jakiego masz? z allegro od faceta chyba z Krakowa?

    Chyba tak! Jak wpiszesz w allegro "alarm gsm" to wiekszosc aukcji
    wyroznionych jest od nich :) Bardzo fajne rzeczy produkuja. Poki co
    alarm dziala ~30h i wszystko jest OK ;) Troche krotko ale czuje sie
    bezpieczniej :-) Zawsze mozna zadzwonic na numer alarmu i sprawdzic
    czy dziala (jak dziala to po pierwszym sygnale odrzuci polaczenie).
    Dziala to na akumulatorku 10Ah, wedlug wskazan miernika powinno
    pochodzic w trybie czuwania ok 10 dni. Mam kupione dwie baterie wiec
    bede je co ~7 dni wymienial :)

    > No 380 nie włączysz :) możesz co najwyżej 230 bo tyle jest między fazą a
    > ziemią :)

    Racja :) 380 by sie dalo jakby tak co drugi drut puszczac dwie rozne
    fazy ;-) Trzeba to opatentowac :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.