    From: "katz" <małpa@malpa.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: automatyczne podlewanie kwiatków na balkonie
    Date: Wed, 10 Jun 2009 20:16:04 +0200

    Witam!

    Wiem że temat troszkę nie na tę grupę, ale może ktoś poradzi.
    Czy mógłby ktoś podac link do strony albo własna poradę jak zbudowac
    urządzenie do podlewania kwiatkow doniczkowych pod nieobecność właścicieli.
    Myślę o czymś zbudowanym z pięcio-litrowej butelki po wodzie i ...no
    właśnie, czegoś co bedzie kopelkowało w określonym tempie wodę . Dobrze aby
    można było ustalić ilość podawanej wody - najlepiej w zakresie od litra do
    trzech na dobę (mam duże donice na balkonie)
    Wiem że są urządzenia do kupienia, ale to sporo kosztuje. Może dało by się
    zrobić coś taniego- jak MacGyver:)

    pozdrawiam wszystkich