  • 1. Data: 2013-06-11 23:06:59
    Temat: białe diodówki zmienić barwę
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
    zastanawiam się jak sztucznie tę barwę zmienić

    może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
    kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne
    czy coś w tym stylu

    gdzie i co kupić przeźroczyste i źółte?

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 2. Data: 2013-06-12 14:24:34
    Temat: Re: białe diodówki zmienić barwę
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-11 23:06, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
    > kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne

    teczki do dokumentów - są przezroczyste, czasem jedna strona ma jakiś
    kolor, albo obie są w jakimś kolorze.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 3. Data: 2013-06-12 14:37:59
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości

    > teczki do dokumentów - są przezroczyste, czasem jedna strona ma jakiś
    > kolor, albo obie są w jakimś kolorze.

    już się im przyglądałem
    jedna zawsze przezroczysta, bezbarwna
    druga kolorowa, ale nieprzezroczysta, za dużo światła by zabrała

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 4. Data: 2013-06-12 15:09:15
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

> [...]
    > może żółtym dużym kawałkiem przeźroczystego plastiku
    > kliszy, te wielkie na rtg, no ale tam to albo białe albo czarne

    W dobrze zaopatrzonych papierniczych są do kupienia kolorowe przezroczyste
    folie formatu a4 .Kiedyś używałem ich do "zmiany barwy "świetlówki.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2013-06-12 15:34:59
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-12 14:37, zlotowinfo pisze:

    > już się im przyglądałem
    > jedna zawsze przezroczysta, bezbarwna
    > druga kolorowa, ale nieprzezroczysta, za dużo światła by zabrała

    Ja widziałem takie, gdzie obie okładki miały żółte, niebieskie,
    pomarańczowe, czerwone, zielone zabarwienie ale przezroczyste były.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 6. Data: 2013-06-12 21:39:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Cze, 23:06, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:
    > gdzie i co kupić przeźroczyste i źółte?>

    Opakowania od cedeków. Kiedyś robiłem świecący model sygnalizacji
    ulicznej i trafiłem na serię płyt w różnokolorowych opakowaniach,
    nadawało się idealnie i ładnie świeciło :]

    L.

  • 7. Data: 2013-06-12 23:46:36
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "saskatchewan" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > W dobrze zaopatrzonych papierniczych są do kupienia kolorowe przezroczyste
    > folie formatu a4 .Kiedyś używałem ich do "zmiany barwy "świetlówki.

    pewnie masz na myśli "przednie" okładki stosowane przy bindowaniu
    dokumentów - przeźroczyste, przyciemniane, czerwone, zielone - używam jako
    filtry do wyświetlaczy - czasami warto poskładac kilka...

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 8. Data: 2013-06-13 02:08:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:
    > diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
    > zastanawiam się jak sztucznie tę barwę zmienić

    ty chyba nie o białych tylko o niebieskich piszesz :)

    solidne zimne białe są tak samo drogie jak ciepłe białe :)

    jak masz te trupie to nic nie zrobisz bo im brakuje sporo widma.

  • 9. Data: 2013-06-13 07:38:38
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > solidne zimne białe są tak samo drogie jak ciepłe białe :)
    >

    > jak masz te trupie to nic nie zrobisz bo im brakuje sporo widma.

    Zrobi zrobi. Wytnie jeszcze widma trochę.

  • 10. Data: 2013-06-13 09:40:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 23:06:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
    To te co od chińczyków w pakiecie kupiłeś?
    Pisałem chyba już wtedy Tobie żebyś odpuścił Sobie ledy bo do podstawowego
    oświetlenia to i ekonomicznie i tym bardziej użytkowo bez sensu.