  • 1. Data: 2013-05-30 21:44:24
    Temat: Grzyb - opinie
    Od: Robert <r...@n...address.pl>

    Dobry wieczór,
    w mieszkaniu, w bloku z wielkiej płyty, na nieocieplonej ścianie balkonowej,
    co sezon wychodzi grzyb.
    Jest to mieszkanie wynajmowane - najemca prawdopodobnie użytkuje go
    prawidłowo.
    Po bojach ze spółdzielnią został ocieplony prostopadły kawałek przylegającej
    ściany, co poprawiło sytuację w rogu, ale grzyb pojawia się nadal, głównie
    na górze ściany. Spółdzielnia upiera się przy niewłaściwej eksploatacji.
    Szukam firmy na Śląsku, która:
    a) oceniłaby przyczynę zagrzybienia (eksploatacja lub sama konstrukcja
    budynku), co pomogłoby w rozmowach ze spółdzielnią
    b) zaproponowała sposoby poprawienia sytuacji - jakieś ocieplenie zewnętrzne
    lub wewnętrzne
    Tyle by mi wystarczyło, choć jeśli wykonałaby również prace związane z b) za
    rozsądne pieniądze, to byłoby miło.
    Zna ktoś sprawdzoną firmę na Śląsku, którą mógłby polecić?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2013-06-19 10:52:24
    Temat: Re: Grzyb - opinie
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 21:44:24 UTC+2 użytkownik Robert napisał:
> [...]
    > lub wewnętrzne
    >
    > Tyle by mi wystarczyło, choć jeśli wykonałaby również prace związane z b) za

    Myślę, że

    Inż. Andrzej Malicki z Oświęcimia ma odpowiednią wiedzę i uprawnienia
    http://www.ih.katowice.pl/strona.php?kat=Rzeczoznawc
    y&PHPSESSID=a6facb532f1bf875ea1a1e5e126b42f7#5

    --
    Pozdrawiam :)
    JM