  • 1. Data: 2012-04-24 09:14:53
    Temat: brama garazowa
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    czy jest konieczne wylanie chudziaka w garazu i otunkowanie zeby zalaozyc
    brame garazową?

    dzieki

    htpp://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-04-24 09:44:54
    Temat: Re: brama garazowa
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy jest konieczne wylanie chudziaka w garazu i otunkowanie zeby zalaozyc
    > brame garazową?

    zależy jaka brama. Przy Wiśniowskim i sprężnach skrętnych - wczoraj miałem
    pomiary i monterzy kazali jedynie otynkować tą śnianę co będą na niej drzwi
    i nic więcej. Ani sufitu ani bocznych

  • 3. Data: 2012-04-24 10:06:51
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > zależy jaka brama. Przy Wiśniowskim i sprężnach skrętnych - wczoraj miałem
    > pomiary i monterzy kazali jedynie otynkować tą śnianę co będą na niej
    > drzwi i nic więcej. Ani sufitu ani bocznych

    U mnie identycznie mówili. Miałem wylanego chudziaka. Otynkowałem tylko
    słupki i nadproże. Teraz po wykonczeniu wszystko elegancko śmiga i wygląda
    ok.

  • 4. Data: 2012-04-24 10:25:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "mihal" <j...@w...pk> napisał w wiadomości
    > U mnie identycznie mówili. Miałem wylanego chudziaka. Otynkowałem tylko
    > słupki i nadproże. Teraz po wykonczeniu wszystko elegancko śmiga i wygląda
    > ok.

    U mnie "chłopy" od Wiśniowskiego założyli bramę bez wylewki i chudziaka. W
    garażu była wtedy glina. ale był otynkowany.
    Inną sprawą był fakt że większość kołków rozporowych powyciągałem palcami ze
    ścian i obsadzałem na nowo bo nic nie trzymały.
    Próbowałem z nimi rozmawiać, reklamować ale nic to nie dało, takie betony
    dwa były że w końcu sam poprawiłem.
    Co do samej bramy nie mogę powiedzieć nic złego chodzi jak nówka już 6-ty
    rok.

    Marek

  • 5. Data: 2012-04-24 10:57:18
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

> [...]
    > słupki i nadproże. Teraz po wykonczeniu wszystko elegancko śmiga i wygląda

    tak jak kolega mówi. Ja nie mam nawet chudziaka. Potrzeba tylko otynkować
    słupki i nadproże i to wszystko.

  • 6. Data: 2012-04-24 12:16:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 10:57:18 UTC+2 użytkownik gucio napisał:
    > tak jak kolega mówi. Ja nie mam nawet chudziaka. Potrzeba tylko otynkować
    > słupki i nadproże i to wszystko.

    Jeszcze sufit dobrze otynkowac. Bo później łatwo pochlapac brame, prowadnice itp