  • 1. Data: 2010-06-19 04:39:31
    Temat: budki dla nietoperzy - kolejny szwindel?
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Bo wiecie - wg prasy nietoperze zjadają jakieś niewyobrażalne ilości komarów
    więc kupujcie budki dla nietoperzy
    czy ja coś przeoczyłem?
    czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?
    SJS

  • 2. Data: 2010-06-19 05:31:01
    Temat: Re: budki dla nietoperzy - kolejny szwindel?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "SJS" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > więc kupujcie budki dla nietoperzy
    > czy ja coś przeoczyłem?
    > czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?
    O zmierzchu. Nie wiem, czy wybiorą budki zamiast pieczar, strychów czy
    dziupl. Ale może tak będzie. Dobrymi łowcami owadów są jaskółki, jerzyki i
    lelki.

  • 3. Data: 2010-06-19 06:41:37
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo wiecie - wg prasy nietoperze zjadają jakieś niewyobrażalne ilości
    > komarów więc kupujcie budki dla nietoperzy

    Hejka. Gdzie można kupić? :-)
    Pozdrawiam interesująco Ja...cki

  • 4. Data: 2010-06-19 09:48:24
    Od: "moon" <m...@y...com>

    SJS wrote:
    > czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?

    jak najbardziej, wieczorem i nocą.
    ale potrzebowałbyś pewnie około tysiąca nietoperzy żeby wytępić komary w
    okolicy.

    moon

  • 5. Data: 2010-06-21 06:53:21
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "moon" wrote...

    > ale potrzebowałbyś pewnie około tysiąca nietoperzy
    > żeby wytępić komary w okolicy.

    A co by żarły po zjedzeniu większości komarów?

  • 6. Data: 2010-06-21 07:06:55
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > jak najbardziej, wieczorem i nocą.
    a nie takie pewne bo komary oszczędzaja siły i reagują na pojawienie się
    obiektu ciepłego i pachnącego więc jeśli czas aktywnosci obu gatunków
    pokrywa się w przedziale około godziny /zmierzch/ to wcale nie oznacza, że
    w terenie gdzie są tylko komary i nietoperze komary latają
    SJS

  • 7. Data: 2010-06-29 12:07:35
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Sat, 19 Jun 2010, SJS wrote:

> [...]
    > więc kupujcie budki dla nietoperzy
    > czy ja coś przeoczyłem?
    > czy aby komary latają wtedy gdy lataja nietoperze?

    Zdziwiłbyś się bardzo jak są efektywne.
    Niedawno byłem świadkiem jak przelatujący nietoperz nie tylko chwytał
    komary ale powodował też, że komary przestawały kąsać.

    D.P.

  • 8. Data: 2010-06-29 13:48:35
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości
    .pl...
    On Sat, 19 Jun 2010, SJS wrote:

> [...]

    Niedawno byłem świadkiem jak przelatujący nietoperz nie tylko chwytał
    komary ale powodował też, że komary przestawały kąsać.

    Schwytany = zjedzony = niekąsajacy. Amen.

    Pozdrawiam odkrywczo
    skryba