  • 1. Data: 2011-08-10 07:49:12
    Temat: budowa domu - kupno segmentu - mazowieckie
    Od: "ce" <x...@g...pl>

    Witam

    czy ktos z szanownych forumowiczów zastanawiał się na porównaniem kosztowym
    wybudowanie domu tak z 40 km od warszawy a kupnem małego segmentu. Górna
    granica kosztów to 600 tys - kredytowane w wiekszości.

    W tej chwili nie mam nic tzn. dzialki itp ale mam sporo wiedzy i sporo
    rzeczy potrafie zrobić sam - jestem po budowie domu teściów :).

    poprosze o wasze rozwżania

    dzieki

  • 2. Data: 2011-08-10 09:25:23
    Temat: Re: budowa domu - kupno segmentu - mazowieckie
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "ce" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W tej chwili nie mam nic tzn. dzialki itp ale mam sporo wiedzy i sporo
    > rzeczy potrafie zrobić sam - jestem po budowie domu teściów :).

    Zależy jak duży dom, jak duży segment. Zależy gdzie działka. 40km od granic
    W-wy a od centrum to spora różnica. Także kierunek jest istotny - działki w
    kierunku wschodnim są tańsze aniżeli zachodnim.

    Zakładając, że jest to 40km od granicy W-wy na wschód, to spokojnie kupisz
    działkę za nieduże pieniądze (50-100kzł). Jeśli dom miałby być niewielki i
    prosty, to zbudujesz za 300-350kzł, szczególnie jeśli sporo prac wykonasz
    sam. Czyli łącznie z działką wyniesie Cię to do 450kzł.

    Segmentu w okolicach W-wy (peryferia W-wy lub miasteczka okoliczne typu
    Marki, Piaseczno, Pruszków) nie kupisz w tej cenie, musiałbyś dołożyć
    kilkaset tysięcy.

    Sam musisz zdecydować czy wolisz mieszkać blisko miasta w segmencie z małą
    działką czy dalej od miasta ale za to w domu z dużą działką. Każdy z tych
    wariantów ma swoje plusy i minusy.

  • 3. Data: 2011-08-10 10:56:44
    Od: "cv" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dusza by chciala do nieba

    mam gorny limit powyzej ktorego nie wyskoczę, w tej cenie mozna szukac i
    mieszkania w warszawie i segmentu i gdzies dalej budować

    skonczy sie chyba na mieszkaniu w miescie - w teorii przynajmniej dojazd
    bedzie lepszy