  • 1. Data: 2011-08-10 17:47:50
    Temat: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-08-10 17:49:40
    Temat: Re: Ciekawe jak tam Werbinskiego gieldowe zyski?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Pozdro.. TK

    Może już garuje i dlatego go nie słychać :-DDD.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-10 18:14:06
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-08-2011 o 19:47:50 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):
    No wsiąkło drobne 25 mld złotych :( ci co maja akcje albo fundusze
    to mają ciepło :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-08-10 19:09:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Pozdro.. TK

    jak ktoś teraz zacznei sprzedawać walory to jest idiotą :)

    za chwile trzeba bezie kupować.

  • 5. Data: 2011-08-10 19:44:06
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    On 11-08-10 21:09, Marek Dyjor wrote:

    > jak ktoś teraz zacznei sprzedawać walory to jest idiotą :)
    >
    > za chwile trzeba bezie kupować.

    no właśnie, sądzę, że będzie znacznie gorzej.
    tylko idioci wierzą jeszcze w bajki, skoro pieniądz nie oparty jest o
    parytet złota, to staje się papierem toaletowym, a złoto staje się tym,
    czym było zawsze: pieniądzem - taka jest przyczyna obecnego kryzysu na
    giełdzie.

  • 6. Data: 2011-08-10 20:04:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J-L-F wrote:

> [...]
    > parytet złota, to staje się papierem toaletowym, a złoto staje się
    > tym, czym było zawsze: pieniądzem - taka jest przyczyna obecnego

    znacząco upraszczasz...

  • 7. Data: 2011-08-10 20:25:13
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 10-08-2011 o 19:47:50 Maniek4 <r...@l...pl> napisa=C5=82(a):=
    >
    > No wsi=C4=85k=C5=82o drobne 25 mld z=C5=82otych :( ci co maja akcje albo=
    > fundusze
    > to maj=C4=85 ciep=C5=82o :(

    I wsiąknie jeszcze więcej. Nie martwi mnie to wcale. Bo czy niska inflacja
    może martwić?

  • 8. Data: 2011-08-10 20:27:35
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > znacząco upraszczasz...

    Co nie zmienia faktu że ma rację.

  • 9. Data: 2011-08-10 20:30:07
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > znacząco upraszczasz...

    Nie upraszcza tylko nie rozumie, ze brak parytetu to ewolucja. Problemem
    jest zycie na kredyt a nie pokrycie w zlocie. Zyjemy chyba w najciekawszych
    jak dotad czasach. Tyle madrych glow a nikt nie wie co bedzie dalej. Ja
    mysle, ze czeka nas cos w rodzaju przewartosciowania dzisiejszych modeli
    ekonomicznych i nie bedzie to parytet zlota. :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2011-08-10 20:34:17
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co nie zmienia faktu że ma rację.

    Nie no jasne... :-DD
    Problem do przemyslenia - w jakiej sytuacji beda kraje posiadajace kopalnie
    zlota a w jakiej beda te ktore ich nie maja i w jaki sposob beda mogly zloto
    pozyskac??

    Pozdro.. TK