  • 1. Data: 2011-10-12 06:49:00
    Temat: budowa odwodnienia sprawdzenie izolacji fundamentów
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    chciałbym wybudować odwodnienie na działce jak wybrać miejsce dogodne do tgo
    any wkopac kręgi ? Okolica ma wysoki poziom wód gruntowych a ziemia jest
    gliniasta. Czy zbiornik zrobić szczelny czy raczej nie?

    Jak sprawdzić izolację fundamentów w wybudowanym juz domu ?

    dzieki z apomoc

  • 2. Data: 2011-10-12 06:55:26
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > any wkopac kręgi ? Okolica ma wysoki poziom wód gruntowych a ziemia jest
    > gliniasta. Czy zbiornik zrobić szczelny czy raczej nie?

    sa dwie szkoły walki z wodą przy budynku niepodpiwniczonym - jedni izolują
    wszystko po kolei, malują dyserbitem itd a drudzy maja to absolutnie w
    dupie. Fundament ocieplają głęboko, a izolacje wodną robią już ponad
    powierzchnię ziemi, wychodząc z założenia ze beton w fundamentach moze być
    mokry byle nie przemarzał. Sucho to ma być wyżej.

    Ja robiłem zgodnie z pierwszą szkołą, ale dzis to nie wiem czy bym nie
    poprzestał na hydroizolacji wysoko.

    b.