  • Data: 2011-05-25 10:30:33
    Temat: budynek gospodarczy na działce o szerokości 16 m
    Od: "MariuszM" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam działkę o kształcie trapezu o długości boków równoległych 19 m i 13,5 m.
    Chcę wybudować budynek gospodarczy (drewniany, bez fundamentów - taki na
    narzędzia) w granicy działki. Przepisy mówią, że można pod warunkiem, że
    działka ma szerokość mniejszą niż 16 m. Czy oznacza to, ze jak mam w jednym
    miejscu działkę o szerokości 13,5 m to mogę ten budynek postawić gdzie chcę?
    Czy oznacza to że ten wymiar działki dotyczy miejsca postawienia budynku
    gospodarczego?

    Proszę o info jak ktoś coś wie.