  • Data: 2011-05-25 10:56:44
    Temat: Re: budynek gospodarczy na działce o szerokości 16 m
    Od: arch <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Maj, 12:46, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Użytkownik "MariuszM"  napisał w wiadomości grup

    > Do 25m2 mozesz postawic bez zachowaia odleglosci od granic.
    >
    > --
    > Pozdr. Qwww.elipsa.info
    > Sprzedam poddasze w Szczeciniehttp://tinyurl.com/3kjff77

    Dodam tylko, że są szczególne wyjątki: paragraf 12 warunków
    technicznych... mówi:
    4) sytuowanie budynku gospodarczego i garażu o długości mniejszej niż
    5,5 m i o wysokości mniejszej niż 3 m
    bezpośrednio przy granicy z sąsiednią działką budowlaną lub w
    odległości nie mniejszej niż 1,5 m ścianą bez otworów okiennych lub
    drzwiowych.