  • 71. Data: 2017-02-04 20:40:19
    Temat: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.02.2017 20:19, Janusz_k wrote:

    > Ludzie nie mają świadomości że w kartonach jest plastik np w pudełkach
    > po sokach czy mleku.

    Nie o świadomość chodzi ale to są zwykle biedni ludzie. Stara część
    tubylców wsi to biedni ludzie, często alkoholicy. Z biedy palą czym mają.
    Żadnym prawem biedy nie odwołasz. Jak się przeprowadziłem na wieś to
    pierwsze co zauważyłem 10 lat temu to zapach palonych opon. Jeszcze dom
    się budował to już w zimie w połowie budowy mnie zapachy z kominów
    zastanawiały. W mieście takich zapachów nie było.

  • 72. Data: 2017-02-05 20:34:45
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-04 o 20:40, KIKI pisze:

> [...]
    > się budował to już w zimie w połowie budowy mnie zapachy z kominów
    > zastanawiały. W mieście takich zapachów nie było.

    Ale ja o tym samym piszę, nawet teraz jest gorzej bo plastików więcej i
    mają czym palić.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 73. Data: 2017-02-06 02:04:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.02.2017 20:34, Janusz_k wrote:

    > Ale ja o tym samym piszę, nawet teraz jest gorzej bo plastików więcej i
    > mają czym palić.

    Wymiana pieca na gazowy nie ma w ogóle sensu dla tych ludzi. Nikt im
    gazu za darmo nie podłączy ani za darmo go nie da.

  • 74. Data: 2017-02-06 02:22:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale wy bogole urodzeni w mesiach pierdolicie. Wszyscy pala syfem w wy z kredytami
    ktore wnuki beda splacaly pompami ciepla i atomem grzejecie. Szkoda tylko ze w
    kategori ubostwa energetycznego zajmujecie pierwsze miejsce. 64% budynkow
    jednorodzinnych jest niedogrzanych. Nie wchodza w to rolnicy bo u nich 20% jest
    niedogrzanych. Dziwnym zbiegiem okolicznosci jak robili niedawno badania powietrza w
    Lodzi to w srodmiesciu gdzie stara zabudowa i oczywiscie sami menele mieszkaja
    powietrze bylo lepsze niz na obrzezach gdzie jest zabudowa domkami jednorodzinnymi. I
    tyle w temacie palenia smieciami.

  • 75. Data: 2017-02-06 23:19:07
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    >Szkoda tylko ze w kategori ubostwa energetycznego zajmujecie
    >pierwsze miejsce. 64% budynkow jednorodzinnych jest niedogrzanych.

    Spojrzałem na termometr w salonie, mam 22,5st, kominek zimny, czyli mam
    niedogrzane wg Ciebie?

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 76. Data: 2017-02-07 01:20:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Statystyki nie pokazuja jednostkowych przypadkow, powinienes to wiedziec. Jesli 64%
    wlascicieli ma niedogrzane domy bo nie ma kasy i jesli w okolicach miast gdzie jest
    zabudowa jednorodzinna pomimo wiekszej cyrkulacji powietrza jest wieksze
    zanieczyszczenie powietrza to tam ogrzewa sie byle czym. W Lodzi w centrum jest
    lepsze powietrze niz w Nowosolnej czy Ksawerowie. W tej chwili w Lodzi sa 54
    jednostki a w Zgierzu 87. Zgierz to zadupie, troche blokow i duzo budynkow
    jednorodzinnych. Jak ostatnio popadl snieg to bylem w Nowosolnej. W Lodzi na ulicach
    lezal bialy snieg a w Nowosolnej szarawy. Rozmawialem ostatnio z kims kto mieszka w
    Warszawie. Tam prawie oficjalna wersja brzmi ze syf w powietrzu robia obrzeza
    warszawy z zabudowa jednorodzinna. Bo jaki syf moze robic osiedle z samych blokow
    ogrzewane woda z elektrocieplowni? No nie moze, a czesto maja powyzej 150 jednostek.
    I ile tego syfu jest zalezy od kierunku wiatru. Jak wieje z centrum to jest mniej.
    Tak ze kolego sympatyczny nie pierdol. Ty mozesz miec 23 stopnie ale szesciu na
    dziesieciu wlascicieli domkow pali smieciami, plytami pazdzierzowymi, plastikami i
    oponami.

  • 77. Data: 2017-02-14 13:31:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dlaczego piszesz jak cham??