  • 41. Data: 2009-12-13 16:13:48
    Temat: Re: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-12-13 16:36:07 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

    > Korzenie kilkumetrowe.
    > W donicy nawet sporej będziesz ją tylko katował. Sadź do gruntu.

    A moje róże już od wielu lat w gruncie...
    yapann chciał zapuszkować do skrzynki.

    --
    DJ

  • 42. Data: 2009-12-13 19:41:22
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Dirko" wszystkim Burkom na wsi wali Azor:

    > Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Johnny, czyżby to nerwowa reakcja Twojego organizmu na zrzucenie
    > klapek z oczu?
    > Pozdrawiam stresowo Ja...cki

    Ja tylko tak jak ta faktura... pro forma; DJ to nie Johnny ( a szkoda, bo
    wtedy coś mądrego może wpłynęłoby na moje konto;-)

    Zdroofka Johnny

  • 43. Data: 2009-12-13 20:23:52
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dirko" wszystkim Burkom na wsi wali Azor:
    >
    > Ja tylko tak jak ta faktura... pro forma; DJ to nie Johnny ( a szkoda, bo
    > wtedy coś mądrego może wpłynęłoby na moje konto;-)

    Hejka. Bądź w kwestii wpłynięcia dobrej myśli. To tylko kwestia czasu.
    Tę grupę czyta wielu mądrych ludzi i a nuż ktoś z nich rzuci perły ... ;-)
    Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki