  • 1. Data: 2011-06-19 09:57:23
    Temat: cicha lodówka do zabudowy
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Ważne, żeby była cicha. Na 2 miejscu "bajery".
    Wysokośc: około 180 cm, zamrażarka:2 - 3 szuflady, oddzielne termostaty (i
    agregay ?) dla zamrażarki/chłodziarki.

    Aktualnie mam polar CZ 340 (2 agregaty, zamrażarka 2.5 szuflady), i coś o
    niemniejszej funkcjonalności (ale ciche i do zabudowy)chciałbym kupić.

  • 2. Data: 2011-06-25 18:24:35
    Temat: Re: cicha lodówka do zabudowy
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-19 11:57, Marek pisze:
    > Ważne, żeby była cicha.

    wiekszosc jest cicha, ja nie pamietam kiedy ostatnio slyszalem swojego
    whirpoola jak pracuje, ale whirpoola nie polecam poniewaz ma czujniki
    temperatury zatopione bezposrednio pod pianka izolacyjna i choc to
    proste termistory to pianka z wiekiem sie utlenia przez co termistor
    glupieje. Ten glowny jest wymienny owszem, ale ten od skadinad
    przydatnej komory "fresh" jest niewymienny.

    Poza tym w zamrazarce pekaja uchwyty szuflad, poniekad od przymrozenia
    ale to powinno byc jakos solidniej wymyslone.

    > Na 2 miejscu "bajery".

    Komora "fresh" jest fajna.

> [...]
    >
    > Aktualnie mam polar CZ 340 (2 agregaty, zamrażarka 2.5 szuflady), i coś o
    > niemniejszej funkcjonalności (ale ciche i do zabudowy)chciałbym kupić.

    Mialem polar CZ 3 cos tam, ponad 180 wysokosci. Zauwaz ze lodowka do
    zabudowy jest wezsza niz ten polar i przy porownywalnej wysokosci
    miejsca jest zauwazalnie mniej. IMO powyzej 2 domownikow kupuj jak
    najwyzsza, lub ze stosunkowo mala zamrazarka.

    KJ

  • 3. Data: 2011-06-28 11:29:13
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest zauwazalnie mniej. IMO powyzej 2 domownikow kupuj jak najwyzsza, lub

    A u nas odwrotnie. Rodzina 2+1 i w czesci chłodzacej miejsca wolnego sporo a
    w czamrażarce brak. Wg mni więc lepsza jest lodówka z jak najwiesza
    zamrażarką.

    Krzysiek