  • 61. Data: 2013-10-27 22:51:43
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 22:06:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zobacz to:
    > http://www.smsquiz.pl/
    > To sa niby nagrody i zwyciezcy. Na samym dole info o organizatorze, ale
    > ani slowa jak sie z tego wypisac.

    Hm... No moim zdaniem to sms musial pojsc - sama nazwa tego mowi za siebie.
    Zreszta chyba nie ma opcji zeby nagle ktos Ci zaczal z karty kase
    pobierac bez wysylki SMSa. Zablokuj jej u operatora wysylanie smsow
    premium/specjalnych bo to na 99% moim zdaniem taki sms jednak byl.

    > No tak tez robie, ale widzisz jak to jest. Dzieciaki jak to dzieciaki,
    > nie maja naszej swiadomosci, a starzy to sa juz starzy i gowno wiedza,
    > zwlaszcza dla nastolatki. No musza popelniac wlasne bledy, nie ma
    > wyjscia. Przeciez bylismy tacy sami. :-)

    No domyslam sie.. My na szczescie nie mielismy telefonow ani komputerow, a
    zawod marketingowca nie istnial :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2013-10-27 22:54:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 22:06:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zobacz to:
    > http://www.smsquiz.pl/

    Tu masz regulamin:

    http://www.smsquiz.pl/Regulamin_19_09_2013.pdf

    "Program Lojalnościowy NAGRODA (dalej Program Nagroda lub Program Lojalnościowy
    Nagroda) - usługa polegająca na odpłatnej subskrypcji specjalnych dodatków
    punktowych, przyznawanych w okresie przyjmowania zgłoszeń do Quizu wiedzowego.
    Wiadomość SMS, zawierająca zamówioną treść, wysyłana jest do użytkownika z numeru
    60328/SMSQuiz.pl, przy czym za otrzymanie takiej wiadomości użytkownik obciążany jest
    opłatą w wysokości 3 zł netto (3,69 zł z VAT). W trakcie przyjmowania zgłoszeń do
    Quizu Subskrybent otrzyma codziennie maksymalnie jedną wiadomość z dodatkiem
    punktowym, Po zakończeniu Quizu, Uczestnik ma prawo wymienić zebrane punkty na
    elementy multimedialne w serwisie WapSter na www.wapster.pl. Szczegóły dotyczące
    Programu Lojalnościowego Nagroda dostępne w regulaminie zamieszczonym na
    www.smsquiz.pl. Uczestnik Programu Lojalnościowego Nagroda jest subskrybentem do
    momentu wypisania się. Wypisanie następuje poprzez wysłanie SMS pod numer 60328 o
    treści STOP NAGRODA"

    Ktos bedzie mial jutro kare ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2013-10-27 23:36:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ja np. normalny ogladam w TV.

    naprawdę jesteś to wstanie strawić? rozwlekłe długie smędzenie bez sensu z
    bzdurnymi montowanymi w pętęlkę materiałami filmowymi? Dla mnie wiadomosci w
    TV to jakas maskra.

  • 64. Data: 2013-10-28 08:24:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Chlopaki sorry, ale nie wiem o czym mowicie. :-((

    to jest wątek poboczny lecz nie całkiem zboczny :-)
    Konsolom mówie stanowcze nie :-))

    Fakt faktem ze ładne pare minut to potrafi zjeść, jak widze gosci co mają
    srednią 5 godzin dziennie (i wiecej) to ich nie rozumiem. Ale rundka - czemu
    nie...

    b.

  • 65. Data: 2013-10-28 09:14:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 22:48, masti pisze:

    > na pewno nie przez pou. Moje dzieciaki też to mają i żadnych SMSów.
    > jednak myślę, zę było jak pisze Adam

    Super argument. Moje dzieciaki tez to maja, wiec napewno nie.
    Sasiada dziadek zginal w wypaku, Twojego tez?

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2013-10-28 09:28:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 09:14:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Super argument. Moje dzieciaki tez to maja, wiec napewno nie.
    > Sasiada dziadek zginal w wypaku, Twojego tez?

    Z tymi SMSami miałem przeprawę w TMobile w grudniu ubiegłego roku. telefon
    zarejstrowany na mnie, użytkowany przez żonę.
    Jakies smsy przychodziły codziennie, żona kasowała bo w treści cos o jakiejś loteri
    pisało. Sam pare razy czytałem tego sms-a i był tak sprytnie skonstruowany że nie
    zorientowałem sie że jest płatny.
    Zorientowałem się w połowie stycznia jak faktura przyszła i za grudzień+ kilka dni
    stycznia ponad stówe premium sms nastukane.
    Telefon do Tmobile oni sie wypinają bo oni nie sa organizatorem loteri i odesłali
    mnie do organizatora.
    Tam mi wmawiali że żona zamówiła subskrybcję SMsem otresci "tak" W bilingu nie ma
    śladu po takim smsie więc walcze dalej.zmienili zeznania ze jednak zona nie wyraziła
    zgody poprzez sms tylko że dzwonił do niej automat i jesli wyraża zgode to miała
    nacisnąc "1" jesli nie wyraza to "0"
    Żona twierdzi ze nic takiego nie było conajwyżej jak automat zadzwonił to rozłączyła.
    Dwie reklamację zarówno Tmobile jak i organizator "loteri" rozpatrzyli negatywnie.
    Dopiero pismo wysłane przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów spowodowało ze
    naliczone opłaty anulowali, przeprosili "za nieporozumienie";) i dodatkowo przez rok
    czasu 30 darmowych minut dodali.
    Czyli ja swoje wywalczyłem ale koleżanka żony z dokłądnie ta samą loterią odpuściła i
    zapłaciła ponad stówe.
    Jedyne wyjście to zablokowac u operatora możliwość wysyłania/odbierania premim sms i
    zablokowac otzrymywanie ofert handlowych.
    Zrób tak na numerze który używa Twoja córa i ryzyko zminimalizowane.

  • 67. Data: 2013-10-28 10:23:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 23:36, Marek Dyjor pisze:

    > naprawdę jesteś to wstanie strawić? rozwlekłe długie smędzenie bez sensu
    > z bzdurnymi montowanymi w pętęlkę materiałami filmowymi? Dla mnie
    > wiadomosci w TV to jakas maskra.

    Czytam tez w necie, ale w pracy kiedy siedze przy kompie. W domu wlaczam
    TV wieczorem najlepiej wiadomosci i sobie siedze z zonka przy kawie.
    Gadamy sobie, gadamy z dzieciakami a w tle wiadomosci. Jak jest cos
    interesujacego to pogapie sie chwile, jak nie to to sobie gada, a ja na
    tym sie nie skupiam. W necie tez nie czyta sie jak leci wszystkiego
    tylko wybiorczo. W TV robie tak samo ale znacznie przyjemniej.

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2013-10-28 10:40:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 09:28, Kris pisze:

> [...]
    i zablokowac otzrymywanie ofert handlowych.
    > Zrób tak na numerze który używa Twoja córa i ryzyko zminimalizowane.

    O widzisz jednak... :-)

    W zeszlym tygodniu sciagnalem sobie na kompa program freeware.
    Oczywiscie przed instalacja milion pytan czy chce, czy chce tamto.
    Oczywiscie wszystko odchaczam na nie. Instaluje dalej i po parunastu
    minutach widze jakies gowno przyszlo przy okazji. A to reklamiarz
    blokowany ciagle przez Avasta, a to nigdzie nie wpisana otwierajaca sie
    ciagle strona domowa przegladarki. Tych kantow z kazdej strony jest
    tyle, ze rece opadaja. No kurna do czego sie nie dotkniesz to jakas
    lipa. Z netu korzystam od wielu, wielu lat i tak jak jest teraz to nie
    bylo jeszcze nigdy. Znaczy nasila sie w postepie geometrycznym. Zeby sie
    zastanawiac po kilka razy czy wszystko sie odchaczylo i nie byc pewnym,
    ze nic przy okazji nie przyszlo?

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2013-10-28 10:42:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    widać, żę spałeś na zajęciach z logiki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 70. Data: 2013-10-28 10:47:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 10:42, masti pisze:

    > widać, żę spałeś na zajęciach z logiki

    Wiecej - ja na nie nie chodzilem, bo nie mialem w rozkladzie.
    Ty pomysl logicznie czy chodzi o pou czy o miejsce pozyskania.

    Pozdro.. TK