  • 41. Data: 2009-03-09 11:19:33
    Temat: Re: co dajecie na podłogi w salonie?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tomasz napisał(a):
    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Jeszcze jedno wykonanie takiej podlogi, u mojego sasiada, z tym ze cegla
    > jest rozbiorkowa z 300 letniego mlyna.
    > http://www.fothost.pl/upload/09/11/9ddaba92.jpg
    > http://www.fothost.pl/upload/09/11/aea74c20.jpg

    No i ta podloga chyba nie byla traktowana maszyna do lastrika po ulozeniu?
    BTW niedawno czytalem o cechach podlogi z cegly - zasadniczo same plusy
    z jednym - istotnym w tym przypadku - wyjatkiem: mozliwosc
    nierownomiernego wycierania sie. I faktycznie, jak pogrzebie w pamieci,
    to w podlogach takich zdarzalo sie, ze jedna/kilka cegiel wytarlo sie
    szybciej niz okoliczne.
    No ale to byly podlogi prawie kilkusetletnie :)

  • 42. Data: 2009-03-09 12:56:11
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał

    > No i ta podloga chyba nie byla traktowana maszyna do lastrika po ulozeniu?

    Oczywiscie ze nie byla i efekt jest duzo lepszy niz u mnie.
    Ta stara cegla byla formowana recznie i miala w miare plaskie i rowne
    powierzchnie, dodatkowo struktora tej cegly jest w miare jednolita bez
    porow.
    Ja swoja dlatego potraktowalem maszyna gdyz moja cegla byla produkowana pare
    dni przed kupnem we wspolczesnej cegielni gdzie kazda cegla ma glebokie
    rownolegle rysy od wyciskania i dodatkowy wypust od ciecia drutem. Druga
    wada mojej nowoczesnej cegly jest bardo wysoka porowatosc co dodatkowo psuje
    caly efekt.

    Tak wygladala moja cegla przed fugowaniem i szlifowaniem.
    http://www.fothost.pl/upload/09/11/b0979033.jpg

    --
    Tomasz