  • Data: 2013-12-22 12:48:40
    Temat: cokoły przypodłogowe - wykusz - na jaki kat zażynać
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam do zrobienia cokoły drewniane w wykuszu i jakos średnio daje z tym rade a piła
    kątowa jest już gorąca od eksperymentów. normalny naroznik to nie problem 45 stopni i
    jazda ale w wykuszu już robi się ciekawej. Jak przyjdę z cokołem 45 stopni zarżniętym
    to mi zostaje jeszcze 75 stopni na cokole wykuszowym, tyle ze jak deski sa robione
    pod różnymi kątami to w miejscu zetkniecia jest dziura od ściany. Nie wiem czy
    dzielić ten kąt rozwarty na pół, wewnętrzny kąt miedzy scianami 240 czyli w teorii
    jakby zacinal oba po 60 stopni to powinny do siebie pasować

    może ktoś z was widział albo bawil się i może pomoc

    dzięki
    rt