  • 11. Data: 2012-08-19 20:51:47
    Temat: Re: czym kleić styropian do dysperbitu
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > No co ty opowiadasz :-)

    Teoria swoje a praktyka swoje (i to się potwierdza w wielu twoich
    wypowiedziach).

  • 12. Data: 2012-08-20 01:23:04
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "gzk" <g...@g...pl> wrote in message

    > Teoria swoje a praktyka swoje (i to się potwierdza w wielu twoich
    > wypowiedziach).

    Ja wiem od 25 lat kleisz na cementowy i zawsze trzyma, nie masz reklamacji
    bo znikasz :i zmieniasz telefon -) Jak wy wszyscy :-)

  • 13. Data: 2012-08-22 17:35:42
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 01:23, kiki pisze:
    > Ja wiem od 25 lat kleisz na cementowy i zawsze trzyma, nie masz
    > reklamacji bo znikasz :i zmieniasz telefon -) Jak wy wszyscy :-)

    Na sam klej nie trzyma, gdzieniegdzie puściło, zrobiłem próbę.

  • 14. Data: 2012-08-22 18:29:35
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 19 Sie, 00:37, "kiki" <l...@l...net> wrote:

    > No co ty opowiadasz :-) Jak do wyschniętej zawiesiny bitumicznej ma sie
    > przykleić cement ? Przecież to jest powłoka antyadhezyjna. Do smoły klei sie
    > smołą ale taka co jest nieszkodliwa dla styropianu. Pianka też ma
    > prawozłapać ale nie tynk ani nie klej cementowy.
    > Kupić tego izohanu i przykleić po ludzku.

    No dobra, ale jak już kupować - to WL a nie WM. No chyba że
    standardowo - WM, bo jest droższy a więc na 100% lepszy ;)

    Ale taniej chyba wyjdą różne pianki typu Tytan EOS.

    mucher

  • 15. Data: 2012-08-23 02:02:16
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "mucher" <m...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    >No dobra, ale jak już kupować - to WL a nie WM. No chyba że
    >standardowo - WM, bo jest droższy a więc na 100% lepszy ;)

    >Ale taniej chyba wyjdą różne pianki typu Tytan EOS.

    Myślę, że one też długo nie potrzymają. Kup ten WM czy WL. Zależy od
    grubości wartswy prawdopodobnie.