  • 1. Data: 2009-04-06 10:08:38
    Temat: czym obsadzić skarpę?
    Od: "tomi71" <m...@i...pl>

    witam

    mam wokół części domu skarpę wysoką na jakie 1,5m. Teren odkryty, bardzo
    silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej
    gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie
    odsyłajcie mnie do ERY.

    tomasz

  • 2. Data: 2009-04-06 19:08:03
    Temat: Re: czym obsadzić skarpę?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    > silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej
    > gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie

    może jakieś wrzosy i kilka kosodrzewin między nimi?
    --
    ---
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-07 20:48:36
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    tomi71 pisze:
> [...]
    > silnie nasłoneczniony. Chciałbym obsadzić ją czymś nie wymagającym rzyznej
    > gleby. Najlepiej gdyby to kwitło, było zimozielone:) ... tylko nie

    SJP może być?
    --
    pozdr. Jerzy