  • 1. Data: 2009-04-07 12:50:37
    Temat: czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
    Od: Mamut <c...@g...com>

    W instrukcji lodowki (okolo poltoraroczna) pisze ze nie nalezy jej
    rozmrazac, urzadzenie samo wykonuje wszystkie czynnosci niezbedne do
    pracy. Jednak zauwazylem ze od paru tygodni lodowka nie chlodzi juz
    tak dobrze jak wczesniej (na pewno nie jest to wina wiosny) i na
    tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
    jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z
    lodowkami starego typu?

  • 2. Data: 2009-04-07 13:43:28
    Temat: Re: czy nowe lodowki nalezy czasem rozmrazac?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    wszystko zalezy od lodowki, mam samsunga side by side, trzeci rok jej leci i nie
    byla odmrazana ani razu, w tych lodowkach montowana jest calkiem niezla grzalka
    :) ktora zdecydowanie lepiej i miejscowo odmraza to, na co ty musialbys
    zmarnowac caly dzien, trzymajac lodowke otwarta, a woda splywa do specjalnej
    rynienki skad normalnie paruje

    jesli zauwazyles jakies odstepstwa od normy, to byc moze oznacza jakas awarie

  • 3. Data: 2009-04-07 17:35:04
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

> [...]
    > tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
    > jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z

    Moze uszczelka drzwi nie przylega dobrze - obejrzyj, przemyj

    MaW

  • 4. Data: 2009-04-07 19:46:27
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Mamut pisze:
> [...]
    > tylniej sciance jest o wiele wiecej kropelek wody niz wczesniej. Moze
    > jednak warto ta lodowke rozmrozic na maksa jak sie to robilo z

    ja sie moze troszke podepne z pytaniem
    czy to co jest na tym zdjeciu
    http://img22.imageshack.us/img22/7703/dsc00025xk.jpg
    powinno byc zamontowane podczas pracy lodowki, czy jest potrzebne tylko
    do transportu? Niestety w instrukcji nie jest to wyjasnione

    Sierp

  • 5. Data: 2009-04-08 06:35:37
    Od: Łukasz <1...@w...pl>

    Użytkownik "Sierp" napisał w wiadomości

> [...]
    > powinno byc zamontowane podczas pracy lodowki, czy jest potrzebne tylko do
    > transportu? Niestety w instrukcji nie jest to wyjasnione

    Witam
    Jeżeli dobrze widze to jest to na drzwiczkach od zamrażalnika i zabezpiecza
    drzwi na czas transportu więc możesz spokojnie odkleic.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-08 07:13:03
    Od: "Witos" <w...@i...pl>

    Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com>

    >W instrukcji lodowki (okolo poltoraroczna) pisze

    Mamut: "jest napisane", "jest napisane", a nie: "pisze"

    Ufam, ze Mamut zakonczyl edukacje przynajmniej
    na poziomie szkoly podstawowej ?

    Witos

  • 7. Data: 2009-04-08 08:41:21
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Witos" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com>

    > Mamut: "jest napisane", "jest napisane", a nie: "pisze"
    >
    > Ufam, ze Mamut zakonczyl edukacje przynajmniej
    > na poziomie szkoly podstawowej ?
    >
    > Witos
    Witos zaś, mimo że chłopek-roztropek, to w połowie gramotny. a dlatego w
    połowie, bo wpier... się z nieistotnymi dla wątku uwagami. zjazd do stodoły,
    na siano i dalej wertuj słowniki poprawnej polszczyzny!

    Piotr

  • 8. Data: 2009-04-08 16:33:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Apr 2009 21:46:27 +0200, osobnik zwany Sierp
    wystukał:

> [...]
    > zamontowane podczas pracy lodowki, czy jest potrzebne tylko do
    > transportu? Niestety w instrukcji nie jest to wyjasnione

    na oko to jest zabezpieczenie narożnika. CZyli tylko do transportu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2009-04-10 22:37:30
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Witos zaś, mimo że chłopek-roztropek, to w połowie gramotny. a dlatego w
    > połowie, bo wpier...

    Człowieczku - jeśli satysfakcjonują cię wypowiedzi w stylu "Kali kochać
    krowa" to sam jesteś ćwierć-gramotny.
    Normalny człowiek umie poprawnie mówić we własnym języku.

  • 10. Data: 2009-04-11 09:20:32
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Człowieczku - jeśli satysfakcjonują cię wypowiedzi w stylu "Kali kochać
    > krowa" to sam jesteś ćwierć-gramotny.
    > Normalny człowiek umie poprawnie mówić we własnym języku.

    zawsze fascynowali mnie ludzie którzy 99% czasu poswiecają na analize
    poprawności zdania a 1% na jego treść.
    Ciekawe musi się z kimś takim rozmawiać i ogolnie żyć. Warto się
    jednak czasem zastanowić i może dojdzie się do wniosku, że innym
    ludziom w życiu zależy też na innych rzeczach.